اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم خواستار شد:

ایجاد زمینه‌های ارتباط ماندگار نسل جوان با قرآن

خبرگزاری فارس: استاندار قم بر لزوم ایجاد زمینه‌های ارتباط و پیوند عمیق و ماندگار نسل جوان با قرآن و آموزه‌های نورانی آن تاکید کرد.

ایجاد زمینه‌های ارتباط ماندگار نسل جوان با قرآن
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی‌پور در دیدار مدیرعامل مؤسسه جامعه القرآن کریم با اشاره به تاثیر کلام نورانی وحی در تامین سلامت روحی و معنوی جامعه اظهار کرد: ترویج و گسترش فعالیت‌های قرآنی و انس و الفت با کلام خدا، جامعه را در برابر انواع آفات و خطرات فرهنگی مصون خواهد ساخت.
وی با قدردانی از تلاش‌های مؤسسات فعال در زمینه آموزش و ترویج قرآن به ویژه جامعة القرآن کریم افزود: موسسات قرآنی برای توسعه فعالیت‌های خود، باید از همه ظرفیت‌ها و امکانات به ویژه ظرفیت خیرین استفاده کنند.
استاندار قم با اشاره به مسائل و نیازهای فرهنگی مناطق محروم و حاشیه‌ای شهر تصریح کرد: پرداختن به کارهای فرهنگی و قرآنی در محلات محروم یکی از نیازهای اصلی این مناطق محسوب شده و موسسات فعال در این زمینه می‌توانند بخشی از برنامه‌های خود را در این مناطق متمرکز و اجرا کنند.
موسی‌پور ایجاد زمینه‌های ارتباط عمیق و ماندگار نسل جوان با قرآن را ضروری خواند و تاکید کرد: رونق مجالس و محافل معنوی و قرآنی موجب نورانیت فضای جامعه می‌شود.
در این دیدار حجت‌الاسلام سیدمحمدمهدی طباطبایی، مسئول جامعة القرآن الکریم گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های این مؤسسه ارائه کرد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول