اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در دیدار از باشگاه ماهان؛

فعالیت‌های گذشته ورزش در راستای استعدادهای موجود نبوده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: در سال‌های گذشته فعالیت‌ها و برنامه‌های تربیت بدنی در راستای استعدادهای موجود سازماندهی نشده است.

فعالیت‌های گذشته ورزش در راستای استعدادهای موجود نبوده است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان با حضور در باشگاه فولاد ماهان سپاهان اصفهان با مدیرعامل این باشگاه دیدار و گفت‌وگو کرد.
در این نشست رشید خدابخش با اشاره به اتصال باشگاه فولاد ماهان سپاهان به اداره ورزش و جوانان استان اصفهان در حوزه سیستم آمایش و استعداد یابی تصریح کرد: بر اساس اولویت‌بندی این مطالعات، سرمایه‌گذاری ضروری در بخش‌ها صورت می‌گیرد، زیرا طی سال‌های گذشته فعالیت‌ها و برنامه‌ها در راستای استعدادهای موجود سازماندهی نشده است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در پایان با بازدید از بخش‌های مختلف باشگاه فولاد ماهان حضور فولاد ماهان را در عرصه کشور بسیار مهم و تأثیرگذار بر شمرد و از برادران ریخته گران به خاطر سرمایه‌گذاری هدفمند در امر ورزش کشور تقدیر و سپاس‌گزاری کرد.
به گزارش فارس، در ادامه محمد رضا ساکت با اشاره به فعالیت باشگاه فولاد ماهان به عنوان نخستین باشگاه خصوصی کشور که فعالیت خود را با حضور در چند رشته ورزشی آغاز کرده است، گفت: با گذشت چند سال باشگاه ماهان به الگویی مناسب برای دیگر بخش‌های صنعتی که تمایل به سرمایه‌گذاری در ورزش دارند، تبدیل شده است.
وی افزود: مطالعات آمایشی سرزمینی اداره ورزش و جوانان استان اصفهان را تحسین می‌کنیم، این امر محور حرکت باشگاه فولاد ماهان در سال 91 و کمکی برای تصمیم‌گیری صحیح مدیران این باشگاه برای حمایت و حضور رشته‌های ورزشی  در باشگاه فولاد ماهان محسوب می‌شود.
این مسئول ورزشی در ادامه به تشکیلاتی عمل کردن این باشگاه اشاره کرد و بیان داشت: استاندارد سازی فعالیت‌ها، تدوین آنها در قالب سیستم مدیریت کیفیت، توجه به دانش مربیان و نیز نگاه ویژه به ساخت و ساز مجموعه‌های ورزشی از اولویت‌های اساسی باشگاه فولاد ماهان است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول