اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری ارومیه خبر داد:

تاسیس باشگاه فرهنگی و ورزشی در ارومیه

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری ارومیه گفت: باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری ارومیه با هدف ارتقای سطح نشاط و تندرستی شهروندان از طریق توسعه ورزش‌های همگانی تاسیس و راه‌اندازی شده است.

تاسیس باشگاه فرهنگی و ورزشی در ارومیه
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه ناصر خدادادی در بازدید از این مرکز اظهار داشت: شهرداری امید به آینده را به عنوان یکی از متغیرهای تاثیرگذار در افزایش میزان نشاط و شادابی شهروندان تقویت می‌کند.
وی افزود: شهرداری با توسعه امکانات ورزشی در سطح شهر می‌تواند در راستای گذران اوقات فراغت شهروندان و به دنبال آن افزایش نشاط و شادابی آنان موثر باشد که در این راستا برنامه‌‌ریزی‌های مناسبی انجام داده است.
این مسئول با بیان اینکه چهار ایستگاه نشاط و تندرستی در پارک‌های این شهر راه‌اندازی شده است، اضافه کرد: شهروندان زیر نظر مربی آموزش‌دیده تربیت بدنی به انجام ورزش صبحگاهی می‌پردازند.
وی با بیان اینکه شهرداری‌ها نقش ویژه‌ای در توسعه ورزش همگانی در شهرهای مختلف دارند، اظهار داشت: توسعه ورزش همگانی یکی از اولویت‌های اصلی این سازمان است که در این راستا ایجاد تعامل مشترک با هیئت‌های ورزشی در مناسبت‌های مختلف مسابقات ورزشی در بین شهروندان و دانش‌آموزان اجرا شده است.
این مسئول بر توجه هر چه بیشتر به مقوله ورزش در جامعه تاکید کرد و گفت: با توجه به آسیب‌هایی که امروز در جامعه وجود دارد، توجه به ورزش و توسعه هر چه بیشتر آن یک ضرورت است که همه نسبت به این موضوع مسئول هستند.
مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری ارومیه ادامه داد: باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری کلانشهر ارومیه با هدف فعالیت در زمینه علوم و فنون و رشته‌های مختلف ورزشی از جمله والیبال، تیراندازی، تیراندازی با کمان، اسکیت، تکواندو، کاراته، ورزش‌های باستانی و قایقرانی راه‌اندازی شده است.
این مسئول اضافه کرد: انجام فعالیت‌های فرهنگی برای گرایش نسل جوان به ورزش، جشن‌های ملی، مراسم‌ها و مناسک دینی و مذهبی با هدف رشد و پرورش استعدادهای ورزشی در بعد همگانی و قهرمانی و همچنین تقویت و اشاعه فرهنگ ورزش در بین نیروهای شاغل و بازنشسته سازمان و آحاد مردم از دیگر اهداف راه‌اندازی این باشگاه است.
وی ادامه داد: توسعه ورزش در محلات نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که با شناسایی چندین مدرسه در مناطق مختلف شهر و عقد تفاهمنامه با آموزش و پرورش در صدد جلب همکاری این نهاد برای استعدادیابی و توسعه ورزش والیبال در مدارس هستیم.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول