اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل ورزش و جوانان گیلان:

برتری گیلان در لیگ برتر فوتبال جانبازان کشور

خبرگزاری فارس: معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان گیلان از برتری این استان در لیگ برتر فوتبال جانبازان کشور خبر داد.

برتری گیلان در لیگ برتر فوتبال جانبازان کشور
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مرتضی یحیی‌پورمسروری بعد از ظهر امروز در جمع مدیران ورزشی استان با اشاره به درخشش تنیس‌باز گیلانی در رقابت‌های تنیس روی میز ایران، اظهار داشت: با انجام بازی‌های پایانی رقابت‌های انتخابی تیم ملی تنیس، نفرات راه یافته در مجموع دو مرحله دسته برتر و انتخابی تیم ملی مشخص شدند.

اخلاق‌پسند جواز حضور در انتخابی المپیک تنیس روی میز را کسب کرد
وی افزود: مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس بزرگسالان کشور 26 و 27 آبان جاری برای عضویت در تیم ملی در آکادمی بین‌المللی تنیس روی میز تهران آغاز شد و با مشخص شدن نفرات نخست تا چهارم به پایان رسید. 
به گفته این مسئول، در رده‌بندی کلی این مسابقات و مجموع دسته برتر و انتخابی تیم ملی، محمدرضا اخلاق‌پسند از گیلان با کسب 22 امتیاز پس از ورزشکاران مازندران در مکان چهارم ایستاد و جواز حضور در تیم‌ ملی را کسب کرد.
وی یادآور شد: محمدرضا اخلاق‌پسند در رقابت‌های رده‌بندی دسته برتر بزرگسالان به‌عنوان سومی دست یافته بود و به همراه 9 پینگ‌پنگ‌باز دیگر در این اردو حضور داشت.
یحیی‌پورمسروری اضافه کرد: در این رقابت‌ها در مجموع دو مسابقه چهار نفر برتر به اردوی مسابقات انتخابی المپیک که دی امسال در تهران برگزار می‌شود، راه یافتند.
وی زمان برگزاری مسابقات انتخابی المپیک منطقه آسیای میانه را 15 تا 17 دی امسال در تهران عنوان کرد.
 
برتری گیلان در لیگ برتر فوتبال جانبازان کشور
این مسئول با اشاره به هفته دوم دور رفت لیگ برتر فوتبال هفت نفره جانبازان و معلولان باشگاه‌های کشور، افزود: تیم هیئت گیلان در ورزشگاه سردار جنگل رشت 7 بر 2 هیئت جانبازان و معلولان تهران را شکست داد.
وی اذعان داشت: نماینده گیلان با سه امتیاز در صدر جدول گروه نخست قرار گرفت و این تیم در مرحله سوم 10 آذر امسال میزبان نماینده زنجان است.
معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان گیلان بیان کرد: در ششمین دوره این رقابت‌ها شش تیم در دو گروه حضور دارند.
 
گیلان در لیگ برتر واترپلو کشور شکست خورد
وی درباره رقابت‌های هفته نخست بیست و یکمین دوره لیگ برتر واترپلوی ایران، یادآور شد: تیم هیئت شنای گیلان جمعه گذشته در استخر ملت اصفهان 5 بر 3 مقابل فولاد ماهان اصفهان قهرمان فصل گذشته لیگ شکست خورد.
یحیی‌پورمسروی تصریح کرد: در لیگ برتر واترپلوی ایران هشت تیم به صورت رفت و برگشت با هم رقابت می‌کنند که تیم هیئت شنای گیلان فصل گذشته نهم شده بود.
 
پایان چهارمین دره مسابقات شطرنج جام باران
وی به چهارمین دوره مسابقات شطرنج جام باران گرامیداشت اسماعیل صفرزاده پیشکسوت شطرنج گیلان اشاره کرد و ابراز داشت: این رقابت‌ها با قهرمانی همایون توفیقی استاد بزرگ شطرنج گیلان پایان یافت.
معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان گیلان افزود: همایون توفیقی با کسب 8.5 امتیاز مقام نخست را کسب کرد، سیدخلیل موسوی و فرهاد صمصام با کسب هفت امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.
به گفته وی، در چهارمین دوره مسابقات شطرنج جام باران 66 شطرنج‌باز از استان‌های مختلف کشور به مدت شش روز به روش سوئیسی در تالار مهد اندیشه رشت با هم به رقابت پرداختند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول