اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در اصفهان؛

نخستین مرحله اردوی تیم فوتبال جانبازان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت جانبازان و معلولان استان اصفهان گفت: اصفهان، میزبان مرحله نخست اردوی تیم ملی فوتبال قطع عضو جانبازان و معلولان می‌شود.

نخستین مرحله اردوی تیم فوتبال جانبازان برگزار می‌شود
محمدرضا آقاباباگلیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: تمرینات فوتبالیست‌های جانبازان و معلولان کشورمان از امروز شنبه در اصفهان آغاز می‌شود.
وی با بیان اینکه اردوی تیم ملی فوتبال قطع عضو جانبازان و معلولان به دلیل آمادگی برای حضور در رقابت‌های بین‌المللی فوتبال قطع عضو برگزار می‌شود، تصریح کرد: ورزشکاران از امروز در مرحله نخست تمرینات شرکت می‌کنند.
رئیس هیئت جانبازان و معلولان استان اصفهان با اشاره به اینکه ملی‌پوشان از هشت استان کشور در اردوی تیم ملی فوتبال قطع عضو حضور دارند، تاکید کرد: این تمرینات زیر نظر حمید طبیبی، سرمربی اصفهانی تیم ملی انجام می‌شود.
وی اظهار داشت: اردوی تیم ملی فوتبال قطع عضو جانبازان و معلولان تا 25 آبان‌ ماه سال جاری در اصفهان ادامه دارد.
آقاباباگلیان اظهار داشت: یحیی مجیدی، علی کرمانی و ابوالفضل حسینی ورزشکاران دعوت شده از اصفهان در اردوی تیم ملی فوتبال قطع عضو جانبازان و معلولان هستند.
وی در ادامه صحبت‌های خود اشاره‌ای به پایان رقابت‌های مرحله سوم بسکتبال با ویلچر دسته دو کرد و افزود: هیئت خمینی‌شهر در این مسابقات مقام دوم را از آن خود کرد.
رئیس هیئت جانبازان و معلولان استان اصفهان با بیان اینکه رقابت‌های مرحله سوم بسکتبال با ویلچر دسته دو در گروه الف و با حضور تیم‌های بم، هیئت خمینی شهر و هیئت البرز برگزار شد، تاکید کرد: در پایان این رقابت‌ها تیم بسکتبال با ویلچر هیئت خمینی‌شهر به مقام دوم دست یافت.
وی اضافه کرد: در رقابت‌های مرحله سوم بسکتبال با ویلچر دسته دو، تیم‌‌های هیئت البرز و تیم بم به ترتیب مقام نخست و سوم را به دست آوردند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول