اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌اکنون؛

400 اتوبوس آماده سرویس‌دهی به عزاداران اصفهانی هستند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت واحد اتوبو‌س‌رانی اصفهان و حومه گفت: در حال حاضر تعداد اتوبوس‌های فعال در زمینه سرویس‌دهی به هیئت‌های عزاداری اصفهان به 400 دستگاه افزایش یافته است.

400 اتوبوس آماده سرویس‌دهی به عزاداران اصفهانی هستند
سید عباس روحانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به برنامه‌های این ناوگان در ایام محرم اظهار داشت: اتوبوس‌های این ناوگان در این ایام هر شب در اختیار هیئت‌های عزاداری و تکایای موجود در اصفهان قرار دارد.
وی با بیان اینکه تعداد اتوبوس‌های فعال در این زمینه به درخواست‌های ارائه شده از سوی هیئت‌های عزاداری بستگی دارد، اضافه کرد: در ابتدای ماه محرم این ناوگان با حدود 70 دستگاه سرویس‌دهی به عزاداران اصفهانی را انجام داده و در حال حاضر تعداد اتوبوس‌های فعال در این زمینه به 400 دستگاه افزایش یافته است.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبو‌س‌رانی اصفهان و حومه با اشاره به اینکه در ایام تاسوعا و عاشورا نیز این ناوگان سرویس‌دهی به عزاداران را در سطح شهر اصفهان انجام می‌دهد، تصریح کرد: نیرو‌های این ناوگان در این ایام برای ارائه خدمات خود به شهروندان از آمادگی کامل برخوردار هستند و در صورت نیاز هیئت‌های عزاداری برای حمل و نقل عزاداران، این ناوگان آماده سرویس‌دهی به شهروندان است.
وی اضافه کرد: اتوبوس‌های این ناوگان در ایام تاسوعا و عاشورا حمل و نقل اصفهانی را برای رفت و بازگشت به میدان امام (ره) به عهده دارند و نیرو‌های این ناوگان با دریافت حداقل هزینه در تمام سطح شهر در اختیار هیئت‌های مذهبی قرار دارند.
روحانی با بیان اینکه در سال گذشته نیز این موضوع در برنامه‌های این ناوگان قرار داشته است، تاکید کرد: تردد هیئت‌های مذهبی همانند سال گذشته اتوبوس‌های شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان صورت می‌گیرد و شهرداری اصفهان با ارائه خدمات مختلف در سطح شهر همواره از عزاداران حسینی حمایت می‌کند.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبو‌س‌رانی اصفهان و حومه بیان داشت: تمام نیرو‌های این ناوگان برای جابه‌جایی عزاداران حسینی و هیئت‌های مذهبی در ایام محرم از آمادگی کامل برخوردار هستند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول