اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین روز از هفته پژوهش؛

زنگ پژوهش در دبیرستان شاهد ساری نواخته شد

خبرگزاری فارس: در نخستین روز از هفته پژوهش به صورت نمادین زنگ پژوهش در دبیرستان دخترانه شاهد ناحیه یک ساری نواخته شد.

زنگ پژوهش در دبیرستان شاهد ساری نواخته شد
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، اردلان فریدونی پیش از ظهر امروز درمراسم نواخته شدن زنگ پژوهش که در دبیرستان دخترانه شاهد ناحیه یک ساری انجام شد با بیان اینکه شعار بدون پژوهش تصمیم گیری نکنیم، باید در اولویت فعالیت‌های آموزشی قرار گیرد، اظهار داشت: فلسفه پژوهش باید در جامعه نهادینه شود که برای ترویج این فرهنگ فعالیت‌های زیادی باید صورت گیرد.
وی با تاکید براینکه جایگاه پژوهش در روند زندگی به ویژه نظام تعلیم و تربیت مشخص شود، تصریح کرد: سوالات زیادی در زندگی به ذهن ما می‌رسد که تنها با تلاش پژوهشگران می‌توان به سوالات ما پاسخ داده شود.
فریدونی با اشاره به اینکه باید بستر جامعه برای کارهای فرهنگی و پژوهشی آماده شود، یادآورشد: برای ورود به حوزه‌های مختلف نیازمند اطلاعاتی هستیم که بر مبنای پژوهش می‌توان به نیازهای علمی و ذهنی خود دست یافت.
وی ادامه داد: هم اکنون شاهد هستیم جامعه اسلامی در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی به تعالی رسیده است واین جهش‌ها فقط با پژوهش‌های عمیق محقق شده است.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ساری از فعالیت‌های پژوهشی فرهنگیان در سال جاری خبر داد و گفت: در سال‌های اخیر شاهد جهش خوبی از سوی معلمان و دانش‌آموزان در بخش ارائه مقالات آموزشی و پژوهشی هستیم که این تحولات می‌تواند در روند تعلیم و تربیت موثر باشد.
وی یادآورشد: دانش‌آموزان مقطع ابتدایی در بخش پژوهشی "پرواز اندیشه" تحقیقات خوبی را ارائه دادند که این روند کاووش علمی برای همه سطوح تحصیلی مستمر است.
فریدونی با بیان اینکه بیشتر محققان علمی بر این باورند که تحقیقات در آموزش و پرورش بسیار مشکل و سخت است، خاطر نشان کرد: عرصه آموزش و پرورش به لحاظ پیچیدگی‌هایی که دارد نیازمند تحقیق گسترده‌ای است تا به نتیجه‌ای جامع برای همه سطوح جامعه برسد.
وی اظهارداشت: روند تحقیقی و آموزشی در آموزش و پرورش باید به سمتی هدایت شود تا همه دانش‌آموزان پژوهشگر محور  باشند.
فریدونی اذعان داشت: سوال، جست وجو و فکر جدید محصول تلاش‌های پژوهشی است.
به گزارش فارس؛ در این مراسم از پژوهشگران برتر دبیرستان دخترانه شاهد ناحیه یک ساری تجلیل شد.
انتهای پیام/خ۳۰
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول