اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اندیمشک:

پژوهش پیشرفت و بالندگی را به همراه دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار اندیمشک گفت: پژوهش از ملزومات هر جامعه است و باعث ترقی و بالندگی خواهد شد و به این دلیل باید در این باره تلاش کرد.

پژوهش پیشرفت و بالندگی را به همراه دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از اندیمشک، رضا رضایی فاضل ظهر امروز در مراسم نواخته شدن زنگ پژوهش در این شهرستان اظهار داشت: پژوهش از ملزومات هر جامعه در حال توسعه است و توسعه همراه با پژوهش تثبیت می‌شود.
وی ادامه داد: پژوهش برای جامعه جوان و در حال رشد ایران بسیار نیاز است و سرعت بسیار زیادی به توسعه می‌دهد و توسعه علمی که در سال‌های گذشته شاهد آن هستیم به این دلیل است.
رضایی فاضل افزود: آن دسته از جوامعی که ابتدا زمینه و بستر مساعد پژوهش و تحقیق را مهیا ساخته‌اند مدارج رشد و ترقی و بالندگی را بسیار مطلوب‌تر و سریع‌تر سپری کرده‌اند.
وی بیان کرد: دستیابی به توسعه پایدار و همه جانبه تنها در سایه بهره‌گیری از یافته های پژوهشی میسر می‌شود و در جوامع امروزی داشتن پژوهشگران و محققان متعهد زمینه مساعد را برای رشد در همه ابعاد فراهم می‌آورد.
 وی تاکید کرد: باید پژوهش از سنین کوچکی در دانش‌آموزان نهادینه شود و باید نظام آموزشی نیز در این باره تلاش بیشتری کند.
همچنین در این مراسم رئیس اداره آموزش و پرورش اندیمشک نیز ارج نهادن به جایگاه پژوهش و پژوهشگران را مهم دانست و گفت: پژوهش در جامعه آموزش و پرورش یک ضرورت انکار ناپذیر برای سازندگی فردای جامعه است.
 اکرام امین‌زاده افزود: ارج نهادن به مقام پژوهشگر و پژوهش باید در دستور کار قرار گیرد و نواختن این زنگ در سطح شهرستان تنها به این دلیل است.
وی تاکید کرد: باید دانش‌آموزان را به گونه‌ای تربیت کنیم که در امر پژوهش تلاشگر و کوشا باشند زیرا دستاوردهای محققان اعم از دانش‌آموز،دانشجو، اساتید و سایر اقشار جامعه راهبردهای مناسبی برای بهبود و ترقی علمی جامعه به شمار می‌رود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول