اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر پنجره واحد سرمایه‌گذاری لبنان:

آینده روشنی در انتظار اقتصاد و صنعت ایران است

خبرگزاری فارس: مدیر پنجره واحد سرمایه‌گذاری لبنان ایران را کشوری با مزایای اقتصادی فراوان دانست و گفت: آینده روشنی در انتظار اقتصاد و صنعت ایران است و منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس با ظرفیتهای فراوان می تواند در این امر پیشتاز باشد

آینده روشنی در انتظار اقتصاد و صنعت ایران است
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد ارس، ندیم ماکدسی که به همراه هیئتی شامل نماینده موسسه حقوقی بین‌المللی فیدال فرانسه و مدیر پنجره واحد سازمان توسعه سرمایه‌گذاری لبنان به منطقه آزاد ارس سفر کرده بود، در دیدار با مسئولان این منطقه ابراز امیدواری کرد بعد از انتقال نتایج بررسی مزیت‌های منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس به وزارت اقتصادی لبنان و سرمایه‌گذاران شاهد گسترش روابط بین سه منطقه آزاد لبنان با منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس باشیم.
وی، استقرار منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس در یک منطقه جغرافیایی اقتصادی را مزیتی منحصر به فرد دانست و گفت: جمعیت کشورهای حوزه خلیج فارس حتی یک سوم جمعیت حوزه cis نیست و این امری قابل توجه است.
ماکدسی، ایران را کشوری با مزایای اقتصادی فراوان دانست و ادامه داد: آینده روشنی در انتظار اقتصاد و صنعت ایران است و منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس با ظرفیت‌های فراوان می‌تواند در این امر پیشتاز باشد.
مدیرعامل شرکت تابع هلدینگ AOS فرانسه در لبنان نیز منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس را منطقه‌ای استراتژیک و بکر برای توسعه فعالیت‌های صنعتی، اقتصادی، عمرانی و سرمایه‌گذاری دانسته و برای حضور در منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس اعلام آمادگی کرد.
نوهاد تارازی افزود: منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس در حال رشد و تکامل زیرساخت‌های لازم برای توسعه سرمایه‌گذاری‌های کلان بوده و از موقعیت خوبی برای گسترش روابط تجاری و اقتصادی با کشورهای منطقه برخوردار است.
وی در نشست این هیئت با معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری منطقه آزاد ارس افزود: همجواری با حوزه کشورهای 400 میلیونی cis و وجود زیرساخت‌های حمل و نقل ریلی و جاده‌ای همچنین تامین شبکه هوایی و وجود مزایای سرمایه‌گذاری فرصت مناسبی برای حضور سرمایه‌گذاران لبنانی در ارس و توسعه روابط بین‌المللی است.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول