اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد:

موتور اقتصاد کشور در سایه توسعه صنعت ساختمان رونق یافت

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد گفت: موتور اقتصاد کشور در سایه توسعه صنعت ساختمان رونق می‌یابد.

موتور اقتصاد کشور در سایه توسعه صنعت ساختمان رونق یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید محمد سیدی صبح امروز در حاشیه دومین همایش ملی فناوری‌های نوین صنعت ساختمان در مشهد اظهار داشت: در حال حاضر بیش از صدها حرفه و شغل جانبی در کنار صنعت ساختمان ایجاد می‌شود که این خود عاملی برای رونق اقتصاد کشور است.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد افزود: با توجه به اهمیت این صنعت و مشاغل جانبی آن نمایشگاه‌های تخصصی مرتبط با این موضوع هر سال در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود.
وی در ادامه به برگزاری 22 دوره نمایشگاه صنعت ساختمان اشاره کرد و اظهار داشت: این نمایشگاه همزمان با هشتمین نمایشگاه مسکن و انبوه‌سازان و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مسکن و اولین نمایشگاه بین‌المللی صنعتی‌سازی و فناوری‌های نوین صنعت ساختمان برگزار می‌شود.
سیدی خاطرنشان کرد: از نکات بارز و قابل توجه این دوره برگزاری همزمان دومین نمایشگاه فناوری‌های نوین صنعت ساختمان است.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد در ادامه به تعداد شرکت‌های حاضر در نمایشگاه صنعت ساختمان اشاره کرد و افزود: بیش از 340 شرکت توانمند داخلی و خارجی در این دوره از نمایشگاه شرکت کرده‌اند که در مقایسه با سال گذشته رشد 40 درصدی را در این عرصه شاهد بوده‌ایم.
وی با بیان این که نمایشگاه صنعت ساختمان این دوره در فضای 20 هزار متر مربعی برگزار شده است، اظهار داشت: در مدت پنج روز برگزاری این نمایشگاه علاوه بر شرکت‌های داخلی، نمایندگی‌هایی از کشورهای آلمان، ایتالیا، ترکیه، کویت، کره جنوبی، امارات متحده عربی و ژاپن نیز حضور دارند.
سیدی در ارتباط با زمینه‌های فعالیت‌های این شرکت‌ها افزود: انبوه‌سازی و شرکت‌های سرمایه‌گذاری، تولیدکنندگان و فناوران صنعتی ساختمان، لوازم و تجهیزات خدمات فنی و مهندسی، انواع عایق‌های صوتی و حرارتی، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، قالب‌بندی ساخت خانه‌های چوبی، تجهیزات خورشیدی و نمونه‌هایی از این دست از عمده‌ترین زمینه‌های فعالیت‌های شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه هستند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول