اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی دانشگاه شیراز خبر داد:

افتخارآفرینی کارکنان و دانشجویان دانشگاه شیراز در جشنواره حرکت

خبرگزاری فارس: معاون‌ فرهنگی دانشگاه شیراز از افتخارآفرینی کارکنان و دانشجویان دانشگاه شیراز در جشنواره ملی حرکت خبر داد.

افتخارآفرینی کارکنان و دانشجویان دانشگاه شیراز در جشنواره حرکت
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز عطاالله ربیعی که خود نیز در این جشنواره به عنوان معاون فرهنگی برگزیده کشور معرفی شده بود بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: چهارمین دوره جشنواره ملی حرکت از 29 آبان تا سوم آذر ماه امسال در دانشگاه تهران با حضور بیش از 81 دانشگاه و 3 هزار و 658 انجمن برگزار شد.
ربیعی ادامه داد: در دانشگاه شیراز پس از داوری بین 600 اثر ارسالی به دبیرخانه 18 اثر به جشنواره ملی حرکت راه یافتند و در زمینه‌های مختلف دانشگاه شیراز موفق به کسب عنوان برگزیده این رقابت‌ها در بسیاری از زمینه‌‌ها شد.
وی بیان داشت: در این رقابت‌ها صدیقه فروتن به عنوان مدیر امور علمی برگزیده کشور، محمد کاظمی دبیر شورای دبیران برگزیده کشور، انجمن علمی زیست شناسی مقام نخست و انجمن علمی برگزیده کشور، انجمن علمی بین‌ رشته‌ای انرژی و محیط زیست مقام نخست و انجمن علمی برگزیده کشور در بخش ابتکار، انجمن علمی مدیریت مقام نخست و انجمن علمی برگزیده کشور در بخش کارآفرینی، نشریه ‌آموزشی حقوقی انجمن علمی حقوق به عنوان برگزیده کشور در نشریات علمی دانشجویی، غرفه دستاوردهای انجمن‌های علمی دانشگاه شیراز غرفه برتر جشنواره ملی حرکت شناخته شدند.
معاون‌ فرهنگی دانشگاه شیراز ابراز داشت: همچنین کارشناسان مدیریت امور علمی دانشگاه شیراز از جمله زهرا فرامرزی، حمیده سیاح پور و محتشم ظهرابی به عنوان کارشناسان برتر تجلیل شدند.
به گزارش فارس، در حال حاضر 58 انجمن علمی فعال در دانشگاه شیراز فعال است که 50 انجمن علمی تخصصی و هشت انجمن علمی بین رشته‌ای فعال هستند.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول