اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با 4 نمایش؛

اردبیل در جشنواره تولیدات مراکز استانی شرکت می‌کند

خبرگزاری فارس: واحد نمایش حوزه هنری استان اردبیل چهار نمایش از تولیدات خود را برای شرکت در سومین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری معرفی کرد.

اردبیل در جشنواره تولیدات مراکز استانی شرکت می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان اردبیل، مسئول واحد نمایش حوزه هنری استان اردبیل اظهار داشت: نمایش‌های «شنبه‌های رفتن» به کارگردانی سید رضی محمودی، «گلین» به کارگردانی محمد تقی اسماعیلی و «خیشخانه» به کارگردانی توحید معصومی برای بخش صحنه‌ای و نمایش نقالی «کور اوغلو» به کارگردانی رضا بهشتی برای بخش خیابانی به دبیرخانه جشنواره ارائه شده‌اند.
توحید معصومی معیار انتخاب این نمایش‌ها را حضور موفقیت‌آمیز آنها در جشنواره‌های سراسری و اجرای عمومی عنوان کرد و افزود: از بین حدود 18 نمایش صحنه‌ای و خیابانی تولید شده در سه سال اخیر پس از بررسی‌های لازم، نمایش‌هایی که در اجرای عمومی با استقبال خوبی مواجه شده و در جشنواره‌های سراسری نیز حضور داشته‌اند انتخاب شدند.
وی خاطرنشان کرد: نمایش‌های «خیشخانه» و «شنبه‌های رفتن» در ششمین جشنواره سراسری تئاتر ماه و نمایش «گلین» در سیزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر عروسکی مبارک شرکت داشته‌اند.
مسئول واحد نمایش حوزه هنری استان اردبیل یادآور شد؛ سومین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری، اردیبهشت ماه سال آینده در کرمانشاه برگزار خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معصومی در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه هنرمندان و نمایشنامه‌نویسان اردبیلی در موضوعات بومی و محلی جزو برترین‌های موفقان این حوزه هستند بیان داشت: در سال‌های گذشته نیز در جشنواره‌های مشابه حضور این هنرمندان را شاهد بودیم که هر کدام به سهم خود افتخاری نوین را برای اردبیل به ارمغان آوردند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول