اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

25 آذرماه جاری؛

جشنواره دانشجویان مبتکر کرمان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول علمی ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمان گفت: دهمین جشنواره دانشجویان ممتاز، مبتکر و نوآور بسیجی، شاهد و ایثارگر 25 آذر ماه جاری در کرمان برگزار می‌شود.

جشنواره دانشجویان مبتکر کرمان برگزار می‌شود
محمدرضا افضلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: دهمین جشنواره دانشجویان ممتاز، مبتکر و نوآور بسیجی، شاهد و ایثارگر 25 آذر ماه جاری مصادف با روز پژوهش در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان برگزار می‌شود.
وی افزود: این جشنواره به منظور شناسایی استعدادها، نوآوری‌ها ابتکارات، اختراعات و پژوهش‌های برتر دانشجویان بسیجی، شاهد و ایثارگر و با شعار جنبش نرم‌افزاری، تحول و غنای علمی برگزار می‌شود.
افضلی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در زمینه حرکت به سوی جنبش نرم‌افزاری بیان داشت: این جشنواره تجلیل از دانشجویان، تقویت بنیه علمی و حمایت از دستاوردهای علمی و تحقیقاتی دانشجویان بسیجی را دنبال می‌کند.
وی بیان داشت: این جشنواره در دو بخش فردی و گروهی برگزار می‌شود و آثار شرکت‌کنندگان در قالب ارائه طرح‌های پژوهشی اختراعات، ارائه مقاله و کسب مقام در مجامع علمی برای ارزیابی به این جشنواره ارائه شده است.
به گزارش فارس، افراد برگزیده به مرحله کشوری این جشنواره در تهران معرفی می‌شوند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول