اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شوشتر خواستار شد:

ممنوعیت اسکان عشایر در محدوده شهر شوشتر

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهرستان شوشتر خواستار ممنوعیت اسکان عشایر در محدوده شهر شوشتر شد.

ممنوعیت اسکان عشایر در محدوده شهر شوشتر
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، امیر رسولی ظهر امروز در جلسه شورای شهر شوشتر اظهار داشت: اسکان عشایر در حاشیه شهر شوشتر باعث می‌شود تا این افراد با حیوانات خود در سطح شهر تردد داشته باشند و فضای شهر و منظر شهری را مخدوش کنند.
وی با اشاره به اینکه شهرداری شوشتر در روزهای گذشته بیش از 18 الاغ را از سطح شهر جمع‌آوری کرده است، تاکید کرد: وجود این حیوانات مانند الاغ و سگ در سطح شهر فضای شهری و منظر شهری را مخدوش می‌کند و به این دلیل باید در این باره اقدام شود.
رسولی خاطرنشان کرد: نمی‌توان با معلول مبارزه کرد زمانی که هنوز عامل پابرجاست و به این دلیل ابتدا باید ممنوعیت اسکان عشایر انجام شود و سپس جمع‌آوری احشام سرگردان در دستور کار قرار گیرد که تلاش‌ها مفید و کارساز باشد.
رئیس شورای شهرستان شوشتر با تاکید بر اینکه شهرداری باید در اسرع وقت کمیته مطالبات از مسکن و شهرسازی را راه‌اندازی کند، افزود: شهرداری شوشتر بیش از 20 میلیارد ریال از مسکن و شهرسازی مطالبات دارد و به این دلیل باید در این باره اقدامی سریع و به جا انجام شود.
رسولی افزود: شهرداری برای تعریض خیابان‌های موجود در سطح شهر کمیته‌های مجزایی تشکیل دهد تا پیگیری‌هایی برای این امور در دستور کار عاجل شهرداری و دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.
وی خاطرنشان کرد: بدهی تامین اجتماعی از شهرداری شوشتر را نیز باید بررسی کرد و برای این مشکل اساسی و طولانی مدت اقدامی سریع انجام داد.
رسولی تاکید کرد: حمایت از شهردار وظیفه است و به دلیل فعالیت بسیار خوب در 63 روز گذشته از شهردار تشکر می‌شود و باید همین امور با سرعت زیاد پیگیری شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول