اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دورود:

عشایر لر همواره آماده دفاع از انقلاب و ولایت هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار دورود گفت: عشایر لرستان همواره آماده دفاع از انقلاب و ولایت هستند.

عشایر لر همواره آماده دفاع از انقلاب و ولایت هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از دورود، نصرالله رشنو پیش از ظهر امروز در همایش بزرگ بسیجیان عشایر و بزرگان اقوام و طوایف مختلف ساکن در شهرستان دورود با اشاره به نقش عشایر غیور در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی گفت: خدا را شاکریم که عشایر غیور لرستان در دوران ستم شاهی هیچ‌گاه تسلیم زورگوی‌هایی حاکمان آن زمان نشدند.
وی با بیان اینکه عشایر همواره آماده دفاع از انقلاب بوده و هستند، اظهار داشت: عشایر بسیجی با تبعیت از ولایت فقیه دوشادوش رزمندگان کفر ستیز اسلام آماده دفاع از تمامیت ارضی و دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند.
فرماندار دورود گفت: عشایر زحمت‌کش و قانع لر همواره با تبعیت از حضرت امام خمینی (ره) علیه ظلم و فساد ناشی از حکومت ستم شاهی قیام کرده است.
وی افزود: در دوران دفاع مقدس عشایر غیور و بی‌توقع لرستان با حضور پررنگ در خطوط مقدم جبهه‌های نبرد حق علیه باطل دین خود را به اسلام و انقلاب به خوبی ادا کردند.
در ادامه فرمانده سپاه ناحیه دورود گفت: دلیر مردان عشایر لرستانی در دوران دفاع مقدس وفاداری خود به انقلاب و امام خمینی را به اثبات رساندند.
ابراهیم بیاتی اظهار داشت: همان‌گونه که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند عشایر به عنوان ذخایر انقلاب یک نیروی نظامی آماده دفاع از کشور محسوب می‌شوند.
وی افزود: امروز هم عشایر لر با تبعیت از ولی فقیه زمان در قالب نیروهای بسیجی با تمام توان آماده پاسخگویی به تهدیدات تعرضات احتمالی دشمنان هستند.
در این همایش عشایر حاضر در جلسه با سر دادن شعارهایی نظیر الله اکبر خامنه‌ای رهبر و وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد، ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد، آمادگی خودشان را برای دفاع از تمامیت ارضی کشور در مقابل تهدیدات دشمنان اعلام کردند.
این همایش یک روزه در حسینیه امام حسن مجتبی (ع) شهرستان دورود برگزار شد.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول