اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز رشد فناوری قیروکارزین:

مخترع قیروکارزینی اختراع خود را به مرحله تولید رساند

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز رشد فناوری قیروکارزین گفت: یکی از مخترعان این شهرستان اختراع خود را که محافظ لاستیک ماشین‌آلات سنگین بود، به مرحله تولید رساند.

مخترع قیروکارزینی اختراع خود را به مرحله تولید رساند
به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، رضا رضایی صبح امروز در جمع خبرنگاران که با تشریح فعالیت‌های این مرکز همراه بود اظهار داشت: بسیاری از فارغ‌التحصیلان با ایده‌ها و طرح‌های نو به این مرکز مراجعه و از خدمات و امکانات آن در زمینه مشاوره، هدایت، ثبت شرکت و اسکان و تسهیلات استفاده می‌کنند.
وی افزود: شرکت‌های مستقر در مرکز رشد و فناوری قیروکارزین در رشته‌ها و زمینه‌های متنوعی فعالیت می‌کنند و افراد دارای هرگونه ایده، اختراع، فکر تازه و طرح اقتصادی مطلوب می‌توانند برای تبدیل آن به ثروت و کسب شغل و درآمد به این مرکز مراجعه کرده و از امکانات و تسهیلات آن بهره‌مند شوند.
رضایی از به مرحله تولید رسیدن اختراع یکی از مخترعان این شهرستان خبر داد و ابراز داشت: افشین حقدان یکی از مخترعان این شهرستان که در 20 سال گذشته پنج اختراع را به ثبت رسانده و اکنون یکی از اختراعات خود که محافظ لاستیک ماشین‌آلات سنگین بوده را به مرحله تولید رسانده است.
این مقام مسئول با اشاره به نمونه‌سازی و تست و آزمایش این اختراع و قالب‌سازی برای تولید انبوه آن توسط مخترع ادامه داد: تاکنون سه قالب به کارگاه‌های تزریق پلاستیک فرستاده شده و مخترع تولید را با 600 میلیون ریال آغاز کرده است و یک‌هزار و 500 بروشور تبلیغاتی در این زمینه به سراسر کشور برای شهرداری‌ها، ادارات راه‌سازی، نیروهای مسلح و شرکت‌های دولتی و خصوصی ارسال شده است.
رئیس مرکز رشد فناوری قیروکارزین بیان داشت: حقدان برای توسعه فعالیت و خرید تجهیزات نزدیک به دو میلیارد ریال تسهیلات نیاز دارد که برای رسیدگی به این موضوع در کارگروه اقتصادی این شهرستان مطرح شده است.
رضایی در پایان افزود: ساخت کولر بدون نیاز به آب و پوشال با مصرف برق کم و همچنین دستگاه سرند قابل نصب بر روی لودر و سایر ماشین‌آلات از دیگر ایده‌های کاربردی این مخترع است که نیاز به سرمایه‌گذاری دارد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول