اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر پژوهشی دانشگاه پیام نور همدان خبر داد:

تجلیل از 6 پژوهشگر برتر دانشگاه پیام نور همدان

خبرگزاری فارس: مدیر پژوهشی دانشگاه پیام نور همدان گفت: به مناسبت هفته پژوهش از 6 پژوهشگر برتر دانشگاه پیام نور همدان تجلیل می‌شود.

تجلیل از 6 پژوهشگر برتر دانشگاه پیام نور همدان
جواد صابونچی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از تجلیل شش نفر از پژوهشگران برتر دانشگاه پیام نور خبر داد و افزود: در 30 آذرماه سال جاری به مناسبت هفته پژوهش از پژوهشگران برتر تجلیل به عمل می آید.
وی تصریح کرد: دانشگاه پیام نور در سال 89 حدود 86 مورد طرح پژوهشی داشت که از این تعداد 30 درصد طرح‌ها کاربردی بوده و در ارتباط با نیازهای استان بوده است.
مدیر پژوهشی دانشگاه پیام نور همدان بیان داشت: از حدود 18 مقاله ارائه شده در دانشگاه پیام نور 10 مورد ISI بوده و مابقی در مجلات علمی پژوهشی داخلی چاپ شده است.
 وی با اشاره به برگزاری همایش‌ها و جشنواره‌های پژوهشی نیز ابراز داشت: دو همایش در خصوص پژوهش دانشگاهی برگزار شده است و دو جشنواره کارآفرینی نیز در مراکز پیام نور فامنین و رزن برگزار شده است.
صابونچی یادآور شد: طرح‌های پژوهشی فوق مربوط به اساتید هیئت علمی بوده است اما دانشجوهای ارشد و دکترا نیز طرح هایی دارند که در ارتباط با پایا‌ن‌نامه‌های آنها است.
وی اذعان داشت: دو مورد از پایان‌نامه‌های دانشجویان که به نتایج خوبی رسیدند در روز 30 آذر تجلیل می‌شوند و پایان نامه‌های خود را نیز در این مراسم ارائه می دهند.
مدیر پژوهشی دانشگاه پیام نور همدان در خصوص حمایت از طرح‌های پژوهشی دانشجویان نیز یادآور شد: در راستای ایجاد مباحث پژوهشی در دانشگاه، امکانات لازم در آزمایشگاه‌های دانشگاه گنجانده شده است به طوری که دستگاهی در مرکز پیام نور همدان به‌عنوان مادون قرمز به مبلغ 200 میلیون تومان خریداری شده است.
وی اضافه کرد: در مرکز پیام نور اسدآباد یک آزمایشگاه تحقیقاتی کامل وجود دارد که دانشجویان سراسر استان در طرح‌های پژوهشی خود از آن استفاده می‌کنند.
صابونچی خاطرنشان کرد: برای هر پایان نامه حدود بیش از 700 تا 800 هزار تومان مواد، وسایل و امکانات در نظر گرفته می‌شود که این تسهیلات توسط دانشگاه در اختیار دانشجو قرار می‌گیرد.
وی در پایان با بیان اینکه در سال گذشته 280 میلیون تومان بودجه برای طرح‌های پژوهشی اختصاص یافت، افزود: در سال گذشته برای دانشجویان ارشد و دکترا بودجه خاصی اختصاص یافت به طوری که 600 دانشجوی فوق لیسانس در استان وجود دارد که بودجه خاصی دارند و اساتید با آنها کار می‌کنند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول