اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برگزاری جشن نمادین آغاز آموزش قرآن در بردخون

خبرگزاری فارس: با حضور مسئولان و تعدادی از کارشناسان اداری، مدیران و فرهنگیان و دانش آموزان کلاس اوّل بردخون مراسم نمادین جشن آغاز آموزش قرآن پایه اوّل ابتدایی در امامزاده شاهزاده محمّد روستای بردخون کهنه برگزار شد.

برگزاری جشن نمادین آغاز آموزش قرآن در بردخون
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، رئیس اداره آموزش و پرورش بردخون عصر امروز در این آیین با اشاره به جایگاه بلند و متعالی قرآن در بین مسلمانان گفت: قرآن کتاب آیینه زندگی، هدایت و خوشبختی است پس باید با الهام از دستورات روح‌بخش آن در مسیر روشنی گام برداریم.
حسین مصلحی پور ادامه داد: قرآن تنها کتابی است که از گزند بدخواهان و فتنه گران به دور بوده است  و هیچکس نتوانسته همانند آن به مردم ارائه دهد و جایگزینی برایش انتخاب کند و تا قیامت از تحریف مصون است و این معجزه‌ای بزرگ برای قرآن است که هیچ کتاب دیگری اینگونه نبوده است.
وی افزود: عمل به قرآن و اجرای آن در زندگی وظیفه همه ماست و برای اینکه به پیشرفت و سعادت برسیم باید از قرآن در همه ابعاد و عرصه‌های زندگی و کار بهره ببریم.
رئیس آموزش و پرورش بردخون تصریح کرد: انسان‌هایی که در جوانی با قران انس می‌گیرند، رگ و خون و ریشه‌هایشان با این کتاب الهی عجین شده و تمام اعمال زندگی آنان قرآنی می‌شود.
وی با بیان اینکه تمام دستورات قرآن در وجود حجت خدا تجسم عینی پیدا کرده تصریح کرد: کار کردن برای ترویج و احیای قرآن کریم در سطح جامعه باید در راس برنامه‌های فرهنگی قرار گیرد.
مدیر مجتمع امام خامنه‌ای کالو نیز با ارائه گزارشی گفت: مجتمع‌های آموزشی و پرورشی انقلابی در مدارس محروم و کم جمعیت ایجاد کرد و موجب شکوفایی استعدادهای دانش آموزانی شد که از کمترین امکانات برخوردار بوده‌اند و موجب عدالت آموزشی و پرورشی در بین جویندگان علم می‌شود.
عبدالمحمّد شعرانی افزود: مجتمع آموزشی و پرورشی امام خامنه‌ای کالو با بهره‌گیری از فرهنگیان پرتلاش و مجرب در عرصه‌های مختلف پیشرفت بسیار خوبی داشته است.
در ادامه زنگ آغاز آموزش قرآن به صدا درآمد و برنامه‌های معنوی و متنوعی همچون سرود قرآنی، مسابقه قرآنی و دینی، قرائت سوره‌های قرآن اجرا شد و به دانش آموزان کلاس اوّل هدایایی تقدیم شد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول