اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره بقاع و اماکن متبرکه استان قزوین خبر داد:

برگزاری دوره آموزشی مدیران بقاع متبرکه قزوین

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره بقاع و اماکن متبرکه استان قزوین گفت: دوره آموزشی هیئت امنا و مدیران بقاع متبرکه در استان قزوین، 25 آبان ماه برگزار می‌شود.

برگزاری دوره آموزشی مدیران بقاع متبرکه قزوین
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین، حجت‌الاسلام محمد نوری سرپرست اداره بقاع و اماکن متبرکه استان قزوین بیان کرد: به منظور افزایش سطح علمی و کیفی و همچنین آشنایی با آخرین دستورالعمل‌های اجرایی، خدماتی، بهداشتی، عمرانی و فرهنگی در سطح بقاع و اماکن متبرکه استان اقدام به برگزاری همایش آموزشی هیئت امناء و مدیران بقاع متبرکه در سطح استان کرده‌ایم.
وی ادامه داد: همایش آموزشی اعضای هیئت امناء و مدیران بقاع متبرکه به همت اداره بقاع و اماکن متبرکه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین و با مشارکت و همکاری روابط عمومی این اداره کل به مدت یک روز برگزار می‌شود.
سرپرست اداره بقاع و اماکن متبرکه استان قزوین خاطر نشان کرد: این همایش آموزشی در روز جمعه ۲۵ آبان ماه از ساعت هشت صبح تا نماز مغرب و عشاء در حسینیه حضرتی آستان مقدس امامزاده حسین (ع) برگزار می‌شود.
همچنین به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین، رئیس اداره تحقیق اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با اشاره به برگزاری دوره آموزشی متولیان موقوفات غیر متصرفی اظهار کرد: در راستای سیاست‌های سازمان اوقاف و امور خیریه کشور مبنی بر اهتمام بر امر آموزش مباشران موقوفات برای ارتقاء بهره‌وری موقوفات، نخستین دوره آموزشی متولیان موقوفات غیر متصرفی شاخص کشور در مشهد مقدس به مدت سه روز برگزار می‌شود.
امین تبریزی افزود: متولیان موقوفات غیر متصرفی شاخص استان قزوین برای گذراندن دوره آموزشی فوق در این دوره شرکت می‌کنند.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول