اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار ایلام خبر داد:

تشکیل کمیته‌های رفع مشکلات صنعت در ایلام

خبرگزاری فارس: استاندار ایلام گفت: با پیگیری‌های لازم کمیته‌های رفع مشکلات حوزه صنعت در استان ایلام تشکیل شده است.

تشکیل کمیته‌های رفع مشکلات صنعت در ایلام
مجتبی اعلایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: با همکاری معاونت برنامه‌ریزی استانداری ایلام و سازمان صنعت، معدن و تجارت کمیته‌های رفع مشکلات صنعت در ایلام تشکیل شده است.
وی ادامه داد: در این کمیته‌ها نمایندگان واحدهای مشکل‌دار صنعتی حضور داشته و رفع مشکلات واحدهای صنعتی را پیگیری می‌کنند.
این مسئول اضافه کرد: افزون بر این، مسئولان و کارشناسان دستگاه‌های مرتبط با موضوع از جمله بانک‌ها، تامین اجتماعی، مالیات و ... نیز در این کمیته‌ها عضویت دارند.
اعلایی تصریح کرد: ریاست این کمیسیون نیز بر عهده معاونت برنامه‌ریزی استانداری ایلام بوده تا مشکلات موجود شناسایی و یکی پس از دیگری رفع شود.
استاندار ایلام با بیان اینکه رفع مشکل واحدهای صنعتی مهم‌ترین دغدغه مسئولان است، گفت: مرتفع شدن مشکلات واحدهای صنعتی ایلام نیازمند تعامل همه دستگاه‌های اجرایی مرتبط با موضوع در استان ایلام است.
وی ادامه داد: بانک‌ها از جمله این دستگاه‌ها در استان ایلام هستند که باید در راه رفع مشکل واحدهای صنعتی مشکل‌دار در استان ایلام تلاش بیشتری کنند.
این مسئول اضافه کرد: بانک‌ها با تعامل و همکاری بیشتر با صاحبان و مالکان طرح‌های صنعتی موفق و مشکل‌دار در راستای توسعه صنعتی استان ایلام گام بردارند.
اعلایی تصریح کرد: استفاده از نظرات کارشناسی صاحبنظران بخش صنعت در دانشگاه‌ها از دیگر ضروریات رفع مشکلات صنعت در استان ایلام است که باید به این مهم نیز توجه جدی شود.
استاندار ایلام با بیان اینکه بعد از تشکیل کمیسیون‌های مربوطه باید کمیته‌های ویژه تخصصی نیز برگزار شود، گفت: این کمیته‌ها با حضور مدیران حوزه‌های تخصصی برپا می‌شود.
وی ادامه داد: در آن کمیته‌ها رفع مشکل واحدهای مشکل‌دار صنعتی برطرف شود و نتیجه به صاحبان واحدهای مشکل‌دار صنعتی در استان ایلام اعلام شود.
این مسئول اضافه کرد: استمرار این روند سبب رفع مشکلات شده و در نهایت صنعت استان ایلام از مشکلات موجود رهایی خواهد یافت.
اعلایی تصریح کرد: این دستگاه اجرایی نیز تمام توان خود را صرف تحقق این موضوع کرده و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول