اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی خراسان‌شمالی خبر داد:

اجرای 5 طرح پژوهشی در شهرک‌های صنعتی خراسان‌شمالی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی از اجرای پنج طرح پژوهشی صنعتی در شرکت شهرک‌های صنعتی این استان خبر داد.

اجرای 5 طرح پژوهشی در شهرک‌های صنعتی خراسان‌شمالی
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی، محمدرضا باقری اظهار داشت: در راستای شناسایی توانمندی‌های تولیدی و صنعتی استان برای پیشبرد اهداف توسعه‌ای پنج طرح پژوهشی در شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی اجرا شد.
وی اضافه کرد: تاکنون  طرح  مطالعاتی خوشه صنعتی فرش دستباف برای شناسایی قابلیت‌های این هنر دستی مردم استان خراسان شمالی که جمعیت حدود 21 هزار نفر بافنده را در بر می‌گیرد، انجام شده و طرح مطالعاتی این خوشه برای شناسایی عوامل موثر در بازارهای صادرات فرش دستباف نیز در حال انجام است.
باقری تصریح کرد: طرح مطالعات امکان سنجی  توسعه صنایع پایین دستی فولاد اسفراین، آلومینای جاجرم و طرح مطالعاتی امکان سنجی ایجاد صنایع پایین دستی بخش کشاورزی و ایجاد ناحیه صنعتی تخصصی صنایع تبدیلی کشاورزی و دامی نیز در برنامه کاری این شرکت قرار گرفته است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی حمایت از پایان نامه های دانشجویی در راستای برنامه ارتباط صنعت با دانشگاه را از دیگر  برنامه‌های واحد صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان شمالی اعلام کرد و افزود: در حال حاضر سه پایان نامه دانشجویی در دست بررسی قرار دارد و در صورت تایید اجرایی می‌شود.
وی آموزش مهارتی برای 60 نفر از کارکنان واحدهای تولیدی، برگزاری تورهای صنعتی و شرکت در نمایشگاه‌های خارجی و داخلی را از دیگر برنامه‌های حمایت از صنایع کوچک مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خراسان شمالی اعلام کرد.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول