اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اجرایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی گرگان خبر داد:

رشد 60 درصدی دستاوردهای پژوهشی و فناوری گلستان

خبرگزاری فارس: مدیر اجرایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دانشگاه علوم‎ کشاورزی و منابع‎طبیعی گرگان از رشد 60 درصدی فعالیت‎های پژوهشی و فناوری استان نسبت به سال گذشته خبر داد.

رشد 60 درصدی دستاوردهای پژوهشی و فناوری گلستان
مرتضی خمیری امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس از گرگان اظهار داشت: ارائه بیش از 80 طرح تحقیقاتی در داخل و خارج از کشور، برگزاری پنج همایش ملی، ثبت بیش از 10 اختراع و اکتشاف، کسب مقام نخست سرانه چاپ و انتشار کتاب در بین 75 دانشگاه سراسری کشور از مهم‌ترین دستاوردهای پژوهش این دانشگاه محسوب می‎شود.
وی تصریح کرد: آموزش و پرورش استان در این نمایشگاه بیشترین تعداد غرفه را به خود اختصاص داده که حضور حداکثری مدارس در این نمایشگاه مورد انتظار است.
مدیر اجرایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دانشگاه علوم‎کشاورزی و منابع‎ طبیعی گرگان گفت: 30 دستگاه اجرایی در این نمایشگاه مشارکت کرده‎اند که بیش از 70 غرفه از دستاوردهای پژوهشی دو سال اخیر در معرض دید علاقمندان قرار می‎گیرد.
خمیری بیان داشت: در طول هفته پژوهش و همزمان با برگزاری نمایشگاه، مطابق سال‎های گذشته دو تا سه غرفه به‎ عنوان غرفه برتر شناخته می‎شوند که مورد تشویق قرار خواهند گرفت.
وی پژوهش را یکی از مهم‌ترین محورهای پیشرفت و توسعه پایدار دانشگاه‎ها عنوان کرد و اذعان داشت: اگر امر پژوهش صورت نگیرد دانش بشری افزایش نخواهد یافت از این رو یکی از عوامل اساسی در پیشرفت علمی توجه خاص به مقوله پژوهش است.
نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری از صبح امروز آغاز و به مدت یک‎ هفته در سالن شهید مطهری دانشگاه علوم ‎کشاورزی و منابع‎ طبیعی گرگان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول