اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

چهارم دی ماه برگزار می‌شود؛

کارگاه یافته‌های پژوهشی استان‌های شمال‌غرب در زنجان

خبرگزاری فارس: معاون پژوهشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از برگزاری کارگاه یافته‌های پژوهشی در چهارم دی ماه سال جاری خبر داد.

کارگاه یافته‌های پژوهشی استان‌های شمال‌غرب در زنجان
علی بیات امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: برگزاری کارگاه ارائه یافته‌های پژوهشی از برنامه‌های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان است که به مناسبت هفته پژوهش در زنجان برگزار می‌شود. 
وی با بیان اینکه این کارگاه چهارم دی‌ماه سال جاری برگزار می‌شود، تصریح کرد: در این کارگاه یک روزه استان‌های شمال‌غرب کشور حضور دارند. 
معاون پژوهشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از حضور استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، قزوین و زنجان در این کارگاه خبر داد و بیان داشت: بیش از 50 نفر از استان‌های مختلف در این کارگاه شرکت می‌کنند. 
وی با اشاره به اینکه یافته‌های پژوهشی استان‌های شمال‌غرب کشور در این کارگاه ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: یافته‌های پژوهشی کمال اوجاقلو و علی فرضی از اساتید دانشگاه‌های زنجان در این کارگاه ارائه می‌شود. 
بیات از حضور بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان خبر داد و بیان داشت: در صورتی که این نمایشگاه برگزار شود، آخرین پژوهش‌های انجام شده از سوی این بنیاد ارائه می‌شود. 
وی ارائه 30 پایان‌نامه، سه طرح پژوهشی و یافته‌های پژوهشی و سی‌دی‌های ایثار پژوهشی را از دیگر برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران در نمایشگاه استان عنوان کرد.
معاون پژوهشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان خاطرنشان کرد: تجلیل از پژوهشگران برتر حوزه ایثار و شهادت از دیگر برنامه‌های این بنیاد محسوب می‌شود که در هفته پژوهش برگزار می‌شود. 
وی یادآور شد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده از پژوهشگران برتر ایثار، شهادت و دست‌اندرکاران پژوهشی این حوزه تقدیر می‌شود. 
بیات با اشاره به اینکه در اجرای طرح‌های پژوهشی از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیازسنجی‌های لازم صورت می‌گیرد، تصریح کرد: از جامعه ایثارگری برای انجام پژوهش‌های مختلف نیازسنجی می‌شود. 
وی با بیان اینکه نتیجه پژوهش‌های انجام شده از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران به جامعه ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: این یافته‌ها در قالب برگزاری کارگاه‌های پژوهشی ارائه می‌شود. 
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول