اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون توسعه عمران شورای اسلامی شهر رشت:

مسئولان مسکن مهر رشت خود را پاسخگو نمی‌دانند

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون توسعه عمران شورای اسلامی شهر رشت گفت: مسئولان مسکن مهر رشت خود را پاسخگو نمی‌دانند و در جلسات کمیسیون عمران شورا شرکت نمی‌کنند.

مسئولان مسکن مهر رشت خود را پاسخگو نمی‌دانند
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، موسی ناصح عصر امروز در جلسه شورای اسلامی این شهر از نپذیرفتن دعوت کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر رشت از طرف رئیس سازمان مسکن و شهرسازی استان، انتقاد کرد.
وی با بیان اینکه مشکلات سلیقه‌ای یکی از معضلات استان است، اظهار داشت: زمانی که تقاضا کردیم مسکن مهر رشت درست ساخته شود آقایان فکر کردند ما می‌خواهیم تعیین تکلیف کنیم.
این عضو شورای اسلامی شهر رشت با تاکید بر اینکه مسئولان مسکن مهر خود را پاسخگو نمی‌دانند، تصریح کرد: مسکن و شهرسازی به عنوان یکی از سازمان‌های ما محسوب می‌شوند.
وی ادامه داد: 12 سازمان زیرمجموعه داریم که نتوانسته‌ایم به آنها بقبولانیم که ما به عنوان اعضای شورای شهر در مجلس محلی تصمیم گیرنده هستیم.
ناصح با بیان اینکه آقایان به دعوت ما اعتنا نمی‌کنند، اذعان داشت: وقتی قرار است شهرسازی صورت گیرد ابتدا باید تاسیسات زیرزمینی انجام شود و همینطور که ما به مردم پاسخگو هستیم آقایان مسئول نیز باید پاسخگو باشند.
وی با اشاره به اینکه دعوت از آقایان برای حضور در جلسه کمیسیون عمران به خاطر نفع شخصی خودمان نیست، خاطرنشان کرد: عادت کرده‌ایم که همواره پس از آزمون و خطا و بحران، جلسه بگذاریم.
رئیس شورای اسلامی شهر رشت نیز در این جلسه از درنظر گرفتن جوایز نفیس برای شهروندان خوش حساب رشتی که به موقع عوارض شهرداری خود را پرداخت کرده‌اند، خبر داد.
محمود مباحی اظهار داشت: مرحله نخست قرعه‌کشی در این راستا انجام شده و مرحله دوم نیز در دهه فجر امسال صورت می‌گیرد.
وی، همچنین زمان برگزاری آزمون استخدامی شهرداری‌های استان به ویژه شهرداری رشت را که قرار بود 25 آذر جاری برگزار شود، روز جمعه 16 دی ماه اعلام کرد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول