اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز با حضور معاون وزیر مسکن و شهرسازی ؛

پروژه 408 واحدی مسکن مهر در بابلسر افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد مسکن شهرستان بابلسر گفت: با حضور معاون وزیر مسکن و شهر سازی پروژه 408 واحدی مسکن مهر در بابلسر امروز افتتاح می‌شود.

پروژه 408 واحدی مسکن مهر در بابلسر افتتاح می‌شود
جابر حسن‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بخش مرکز شهرستان بابلسر در منطقه باقر تنگه اظهار داشت: همزمان با افتتاح این طرح 18 هزار و 500 واحد مسکن مهر دیگر نیز در مازندران افتتاح می‌شود.
وی تصریح کرد: مسکن 408 واحدی باقر تنگه بابلسر با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان همزمان با نهضت ساخت مسکن در کشور آغاز شد.
حسن‌زاده با بیان اینکه برای ساخت هر واحد مسکونی در باقر تنگه بابلسر 350 میلیون ریال هزینه شد، خاطر نشان کرد: 100 میلیون ریال آورده متقاضیان مسکن مهر در این بخش بود و بقیه به صورت تسهیلات بانکی در اختیار متقاضیان قرار گرفت.
پروژه 18 هزار واحدی مسکن مهر در مازندران با حضور رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس به بهره‌برداری می‌رسد، همچنین رئیس جمهور در سفر یک روزه خود به مازندران در مراسم دومین سالگرد مرحوم کردان وزیر سابق کشور نیز شرکت می‌کند.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول