اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر مسکن خبر داد:

احداث 2 میلیون و 600 هزار واحد مسکن مهر در کشور

خبرگزاری فارس: وزیر مسکن و شهرسازی گفت: هم اکنون بیش از 2 میلیون و 600 هزار واحد مسکن مهر در کشور در حال اجراست که احداث این تعداد واحد مسکونی به رونق و فزونی چرخه اقتصادی کمک کرده است.

احداث 2 میلیون و 600 هزار واحد مسکن مهر در کشور
علی نیکزاد در حاشیه سفر به اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: علت تاخیر در تکمیل پروژه‌‌های مسکن مهر در استان اردبیل سهل‌انگاری برخی از پیمانکاران، نامساعد بودن شرایط جوی و محدود بودن فصل کاری است.
این مسئول بیان داشت: ما نیز از برخی تاخیر‌ها در تکمیل واحدهای مسکونی گله‌مند هستیم و معتقدیم باید با روحیه بسیجی در این حوزه وارد شده و کار را تکمیل و تحویل متقاضیان داد.
نیکزاد ادامه داد: در دو سال اخیر بیش از 62 هزار واحد مسکن مهر در استان اردبیل در حال ساخت است که 27 هزار واحد آن روستایی و مابقی نیز واحدهای مسکونی شهری هستند.
دبیر شورای مسکن و حمل و نقل کشور به اقدام انقلابی دولت نهم و دهم در تولید مسکن و بازگشت به گفتمان انقلاب اسلامی و امام راحل اشاره کرد و افزود: ما با بازگشت به گفتمان حضرت امام در صدور فرمان تشکیل بنیاد مسکن و حساب 100 فعالیت‌‌های خود را با قدرت و قوت در سطح کشور ادامه می‌دهیم و معتقدیم باید تا پایان دولت دهم همه مردم ایران صاحب مسکن شوند.
وی ساخت 62 هزار واحد مسکونی در اردبیل را بیانگر یک‌هزار میلیارد تومان پرداخت وام قرض‌الحسنه، 6.2 میلیون متر مربع ساخت و ساز، ایجاد اشتغال برای 90 هزار نفر و تثبیت این میزان اشتغال در حوزه‌های متعدد اعلام کرد.
وزیر مسکن و شهرسازی بیان داشت: در کنار مشاغل مستقیم با ساخت مسکن مهر مشاغل غیرمستقیم نیز رونق مضاعف گرفته به طوری که در تمام حوزه‌های تولیدی و اقتصادی یک رونق مضاعف را شاهد هستیم.
استاندار سابق اردبیل در پایان سخنان خود از آماده افتتاح بودن 5 هزار و 900 واحد مسکن مهر به متراژ 590 هزار متر مربع در سفر اواخر آذر ماه رئیس جمهور به استان اردبیل خبر داد و گفت: قرار است رئیس جمهور در کنار افتتاح راه اصلی اردبیل ـ سرچم این واحدهای مسکونی را نیز افتتاح کرده و کلید آن را به متقاضیان تحویل دهد.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول