اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای مرکزی اصولگرایان گیلان:

جریان انحرافی در اذهان مردم مردود است

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی اصولگرایان گیلان گفت: جریان انحرافی در اذهان مردم مردود شده است و استفاده از پول و تبلیغات مدل این جریان در انتخابات موثر نیست و شکست سنگینی می‌خورند.

جریان انحرافی در اذهان مردم مردود است
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، نظرعلی علیزاده عصر امروز در جمع دانشجویان دانشگاه علوم‌ پزشکی گیلان اظهار داشت: در حالی که در بسیاری از شهرها شاهد معضل بیکاری هستیم، برخی نمایندگان به جای حل این معضل برای هزاران نفر از جوانان به اشتغال‌زایی فامیلی توجه دارند.
وی با بیان اینکه نماینده مجلس باید به فکر تمام مردم جامعه باشد، افزود: مردم باید در انتخابات نهم مجلس هوشیارتر باشند و به این افراد رای ندهند.
استاد دانشگاه‌های گیلان، اصولگرایی را دارای شاخصه‌های مهمی دانست که ولایت‌مداری و مردم‌داری از مهم‌ترین آنهاست. 
وی، با تاکید بر اینکه اصولگرای واقعی هرگز از آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی ذره‌ای عقب‌نشینی نمی‌کند، تصریح کرد: ایمان و هویت اسلامی و پای‌بندی به آن، ولایت‌مداری و اعتقاد و التزام عملی، حرکت جهادی و دفاع از حفظ استقلال کشور از شاخصه‌های اصولگرایی است.
 
*کاندیداهای مجلس نهم با منحرفان مرزبندی کنند 
  
علیزاده با بیان اینکه مرزبندی با جریان انحرافی باید لازمه حضور کاندیداها برای انتخابات مجلس نهم باشد، اظهار داشت: مرزبندی با جریان انحرافی و مقابله با منحرفان شاخصه افراد اصلح است.
وی با اشاره به سکوت بسیاری از منفعت‌طلبان در مقابل جریان انحرافی، گفت: منحرف بودن این جریان برای تمام افراد مشخص است و سکوت عده‌ای در مقابل این جریان پذیرفتنی نیست.  
عضو شورای اصولگرایان گیلان با اشاره به اینکه مردم همواره در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی پشتیبان این نظام الهی بوده‌اند، تصریح کرد: وضع برخی قوانین به نفع نمایندگان و یا افراد خاص در مجلس زیبنده اصولگرایی نیست. 
وی، جریان انحرافی را در اذهان مردمی مردود شده دانست و اذعان داشت: استفاده از پول و تبلیغات مدل جریان انحرافی برای حضور در انتخابات است.  
علیزاده افزود: مردم در ایران اسلامی با بصیرت و ولایت‌مداری بسیار باهوش هستند و این مدل جریان انحرافی شکست می‌خورد و باید تمام بدانند مردم رای خود را که برگرفته از مفهوم رای به عنوان تکلیف در دین اسلام است را یک وظیفه معنوی می‌دانند و آن را با پول نمی‌فروشند.  
وی خاطرنشان کرد: ما در دین اسلام معتقد هستیم که مردم رأی می‌دهند ولی غرب به رٱی گرفتن از مردم اعتقاد دارد و جریان انحرافی با مدل غربی رٱی گرفتن از مردم با پول و تبلیغات شکست سنگینی می‌خورد.
 
*منحرفان از نام ولایت سوءاستفاده کرده‌اند 
 
این مسئول، با بیان اینکه امروز بسیاری با توجه به ارادت قلبی‌ خود به ولایت مطلقه فقیه با نام ولایت تجمع می‌کنند، تصریح کرد: جریان انحرافی با سوءاستفاده از نام ولایت در تلاش برای پیاده کردن اهداف خود است.
وی افزود: جریان فتنه با نام امام راحل وارد میدان شد و چهره پلید خود را بعدها به مردم نشان داد و امروز جریان انحرافی قصد دارد با مدل انگلیسی دوران قاجار و با نام ولایت که مردم به آن عشق می‌ورزند مردم را جمع کند. 
علیزاده با اشاره به اینکه جریان انحرافی برنامه‌ گسترده‏ای برای فتح کرسی‏های مجلس دارد، یادآور شد: بدیهی است که با بصیرت مردم نمی‌تواند در این راه به آرزوی خود برسد.  
انتهای پیام/ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول