اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

متن پیاده شده اظهارات علی اصغر زارعی درباره جریان انحرافی در زنجان

خبرگزاری فارس: علی اصغر زارعی عضو جبهه پایداری در نشست خبرنگاران در زنجان در پاسخ به سئوال خبرنگاری درباره مستندات جریان انحرافی مواردی مطرح کرده که باتوجه به متن پیاده شده از نوار عینا منتشر می‌شود.

متن پیاده شده اظهارات علی اصغر زارعی درباره جریان انحرافی در زنجان
به گزارش خبرنگار فارس از زنجان علی اصغر زارعی در جمع خبرنگاران در پاسخ به خبرنگار ایرنا درباره اینکه آیا مجلس به مستنداتی در خصوص جریان انحرافی موسوم به مشایی دست یافته است، اظهار داشت: ما تو مجلس اطلاعاتی که من دارم چیزی الان در مجلس در این زمینه ما مستند نداریم، اگر باشد اخبار و اطلاعاتی است که در اختیار کمیسیون اصل 90است ولی به هیچ وجه من نمی‌دونم، اصلا چنین چیزی وجود دارد یا نه. فلذا از حیث مجلس بودن بحث به این صورت است.
وی افزود: آنچه که در خصوص جریان آقای مشایی گفته می‌شه، مهم‌ترین مباحثش همان حاشیه‌سازی‌هایی است که وجود دارد، بالاخره وقتی ما مکتب ایران رو در برابر مکتب اسلام مطرح بکنیم، و یا در واقع جوری رفتار کنیم کانه در اسلام روحانیت در حاشیه قرار بگیره، فضای فرهنگی کشور بعضا مورد سؤال قرار بگیره و نسبت به برخی مبانی ارزشی بی‌توجهی بشه، اینها رفتارهایی است که مشاهده شده و این رفتارها چون با مبانی انقلاب، امام و مقام معظم رهبری اختلاف دارد، فلذا انحراف محسوب می‌شود.
وی یادآور شد: این انحراف هم همین جا نیست و آقای دکتر کوچک‌زاده هم گفتند این انحراف وجود دارد و کسانی که بر خلاف نظرات رهبری حرف می‌زنند، این هم نوعی انحراف است، کسانی که بر خلاف خواست نظام در مباحث اقتصادی اختلال ایجاد می‌کنند، روحیه اجتماعی ما را با همین بحث فساد اقتصادی آلوده می‌کنند، اینها هم در واقع انحراف است، حالا در آن خصوص علائمش آنهایی است که من عرض کردم ولی این جریان ما احساس می‌کنیم یک جریان یا یک فکر سازمان یافته‌ی دارای مباحث فلسفی و این‌ها نیست، بلکه نوعی القائات است که از جایی شده و به دلیل حضور در قدرت در داخل کشور ایجاد مسئله کرده است.

 
همان‌گونه که ملاحظه می فرمایید در این نشست هیچ سئوالی در مورد بحث فساد اقتصادی و یا اختلاس پرسیده نشده و سئوال‌ها سیاسی و در مورد مسائل انتخابات و جریان‌های سیاسی بود.
سئوال‌های خبرنگار خبرگزاری فارس نیز در مورد لزوم وحدت اصولگرایان و برخورد نظام با فتنه‌گران بود.
سئوالی نیز که در مورد مشایی و جریان انحرافی پرسید شده از سوی خبرنگار خبرگزاری ایرنا مطرح شد که عین سئوال نیز بدین شرح است:
در مورد جریان انحرافی که در دولت است البته فکر می‌کنم منظورشان مشایی است، آیا مجلس در این مورد به مدارک و مستنداتی دست پیدا کرده که این جریان انحرافی سرزبان‌ها افتاده و خیلی‌ها منتسبش می‌کنن به آقای مشایی، اگرنه این موضوع از کجا نشات پیدا کرده است.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول