اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نقده:

تمهیدات برگزاری انتخابات در نقده فراهم است

خبرگزاری فارس: فرماندار نقده گفت: تمهیدات و مقدمات برگزاری انتخابات در شهرستان نقده فراهم است.

تمهیدات برگزاری انتخابات در نقده فراهم است
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حسین یوسفی عصر امروز در نشست هماهنگی برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در نقده اظهار داشت: ایجاد زمینه و بستر لازم برای حضور حداکثری مردم و مشارکت همگانی از وظایف مسئولان برگزاری انتخابات است.
وی با اشاره به برگزاری انتخابات متعدد در بیش از سه دهه پس از پیروزی انقلاب اسلامی افزود: در انتخابات‌های گذشته مردم با مشارکت خود سبب عزت و اقتدار بیش از پیش نظام اسلامی شده‌اند و انتخابات سال جاری نیز که در اسفندماه برگزار می‌شود برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران افزوده می‌شود.
یوسفی با تاکید بر پرشور بودن انتخابات جاری گفت: سلامت و صحت انتخابات از ملاک‌های اساسی است و مجریان انتخابات باید این ملاک را مورد توجه قرار داده و نظارت کافی داشته باشند تا مردم با اعتماد و آرامش بتوانند افراد مورد نظر و شایسته را برای به دست گرفتن منصب نماینده مجلس شورای اسلامی برعهده گیرند.
این مسئول با تاکید بر تقویت نشاط عمومی در موضوع انتخابات بیان کرد: این نشاط و شادابی عمومی و برگزاری انتخاباتی قانون‌مدار و سالم سبب ناامیدی و یاس دشمنان و استکبار جهانی شده و توطئه‌های آنها را خنثی می‌کند.
وی با بیان اینکه همکاری سازمان‌ها و نهادهای دولتی برای برگزاری انتخاباتی پرشور ضروری است تصریح کرد: در زمان حاضر مقدمات و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان نقده فراهم است.
فرماندار نقده خاطرنشان کرد: امکانات لازم برای برگزاری انتخابات در روستاها نیز در دست تهیه و اجراست تا شاهد مشارکت اقشار مختلف مردم در پای صندوق‌های رای باشیم.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول