اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان اردبیل خبر داد:

تشکیل کمیته پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در اردبیل

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان اردبیل از تشکیل کمیته پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در استان اردبیل خبر داد.

تشکیل کمیته پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در اردبیل
داور نظرعلیان در حاشیه کارگاه آموزشی ناظران و بازرسان انتخابات مجلس هشتم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: علاوه بر ارجاع پرونده نامزدهای متخلف به مراجع قضایی کمیته پیشگیری از تخلفات را نیز در ستاد انتخابات با حضور دستگاه‌های امنیتی، قضایی، انتظامی، اجرایی و نظارتی تشکیل دادیم تا اگر موارد تخلف حاد و تاثیرگذار در انتخابات را مشاهده کردیم برای بررسی بیشتر به آن کمیته ارجاع دهیم.
وی خطاب به برخی از تبلیغات زودهنگام نامزدهای انتخابات گفت: همانگونه که دبیر شورای نگهبان نیز اعلام کرده هرگونه تبلیغات زودهنگام کاندیداها در مجالس و محافل مختلف غیر‌قانونی است و ما به عنوان شورای ناظر به دقت این فعالیت‌ها را رصد می‌کنیم و اجازه نخواهیم داد کاندیداها با هزینه‌های غیر متعارف و تبلیغات زودهنگام به شکل قانونی انتخابات لطمه وارد کنند.
رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان اردبیل خاطرنشان کرد: از هم‌ اکنون فعالیت کاندیداها زیر ذره‌بین قرار گرفته و به یقین اگر تخلفی از آنها دیده شود در بررسی صلاحیت آنها تاثیر‌گذار خواهد بود.
این مسئول یکی از ساز و کارهای اصلی سلامت انتخابات را پایبندی به قانون اعلام کرد و بیان داشت: در جمهوری اسلامی ایران شایسته‌ترین،بهترین و پیشرفته‌ترین ابزار برگزاری انتخابات را داریم که در آن‌ نسبت به سلامت انتخابات و تضمین در این زمینه و کاهش تخلفات تدبیر درست اندیشیده شده است.
وی اعتماد مردم را سرمایه بزرگ نظام خواند و گفت: وظیفه ماست که از این اعتماد و اتحاد صیانت کنیم و در کنار آن به ارتقای این شاخص که در صحنه انتخابات دشمن‌شکن است کمک عملی کنیم.
رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان اردبیل تلاش تبلیغات منفی و روانی دشمنان را در آستانه انتخابات برای بی‌اعتماد کردن ملت به نظام و فاصله انداختن بین این دو اصل را یادآور شد و ابراز داشت: دستگاه نظارتی به مردم این اطمینان را می‌دهد که از آرای آنها به حق و حقیقت صیانت می‌کند و اجازه نخواهد داد در این عرصه خدشه و خدعه‌ای وارد شود.
نظرعلیان در پایان سخنان خود  انتخابات پرشور و دشمن‌شکن مردم را در 12 اسفند ماه صحنه پیروزی دیگر ملت ایران بر استکبار جهانی اعلام کرد و در این زمینه خواستار مشارکت عمومی مردم شد.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول