اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

انتخابات، مشارکت مردم با دولت در اداره کشور است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خلخال گفت: انتخابات نوعی مشارکت مردم در همکاری با دولت در اداره کشور است.

انتخابات، مشارکت مردم با دولت در اداره کشور است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ذبیح‌الله عبداللهی پیش از ظهر امروز در جلسه مشترک با فرماندار کوثر و اعضای هیئت نظارت بر انتخابات مجلس نهم در خلخال و کوثر اظهار داشت: مردم در واقع با شرکت در انتخابات سرنوشت سیاسی و آینده کشور خود را رقم می‌زنند که این نوعی اعمال دموکراسی در کشور است.
وی با اشاره به اینکه اعضای هیئت نظارت، مسئولان دفاتر نظارت و فرمانداران و بخشداران باید نهایت دقت را در اجرای درست انتخابات اعمال کنند، افزود: مردم در واقع با رأی دادن می‌خواهند خود به طور مستقیم سرنوشت‌شان را رقم بزنند و این خواسته معقول و به جایی است.
این مسئول صیانت از آرای مردمی را مهم‌ترین اصل در انتخابات خواند و بر هماهنگی هیئت‌های اجرایی و نظارت در برگزاری انتخابات تاکید کرد.
عبداللهی همچنین با اشاره به اینکه مردم کارگزاران انتخابات را امین خود می‌دانند از هیئت نظارت بر انتخابات و واحدهای اجرایی خواست در جریان انتخابات به منظور تامین سلامت، افراد کارآمد و بی‌طرف را به کارگیری کنند.
وی تصریح کرد: انتخابات برای مردم و توسط مردم انجام می‌شود و این نوعی مشارکت همگانی مردم با دولت در اداره کشور است.
فرماندار خلخال انتخابات سال 90 مجلس شورای اسلامی را مأیوس کننده دشمنان نظام اعلام کرد و بیان داشت: حضور حداکثری مردم دشمن را در اجرای نقشه‌های شوم خود ناکام خواهد گذاشت.
 
* هوشیاری هیئت‌های نظارت ضامن موفقیت انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این نشست فرماندار کوثر نیز بر هوشیاری بیش از پیش هیئت نظارت بر انتخابات و عوامل اجرایی آن تاکید کرد.
سعدالله رئیس‌ساداتی بیان داشت: رویکرد دشمنان در استفاده از انتخابات برای رسیدن به اهداف شوم‌شان بر همگان واضح و مبرهن است و ما باید جلوی این افکار شوم و ناپسند را بگیریم.
این مسئول خاطرنشان کرد: حساس بودن این دوره انتخابات مجلس را یادآور شد و بر لزوم همکاری دو حوزه انتخابیه خلخال و کوثر تاکید کرد.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول