اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سقز:

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات امسال تکرار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان سقز با اشاره به افزایش شعور سیاسی مردم و درک آنان از موقعیت کنونی جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان، گفت: به یقین مشارکت حداکثری مردم در انتخابات امسال هم تکرار خواهد شد.

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات امسال تکرار می‌شود
کریم افشاریان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با بیان این که انتخابات در حقیقت تجلی شکوه و مشارکت همه جانبه مردم در تعیین سرنوشت سیاسی کشور است، اظهار داشت: برگزاری انتخابات سالم نماد عینی عظمت و اوج نمایش درک مفاهیم ناب اسلامی، انقلابی و اقتدار ملت ایران در راه کسب استقلال و آزادی است.
فرماندار شهرستان سقز تصریح کرد: انتخابات در حقیقت تجلی شکوه و مشارکت همه جانبه مردم در تعیین سرنوشت سیاسی کشور است.
وی افزود: به یاری خداوند انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و سومین میان دوره‌ای چهارمین دوره مجلس خبرگان رهبری با مشارکت حداکثری مردم در زمان مقرر و با حضور همه جانبه مردم در سراسر کشور برگزار خواهد شد.
افشاریان خاطرنشان کرد: همه باید با پیروی از شعارهای قانون‌گرایی، مشارکت حداکثری مردم، عدالت، مهرورزی و امانت‌داری در همه عرصه‌های انقلاب به ویژه انتخابات‌های مختلف همواره نقش خود را به عنوان ایرانی مسلمان و پیرو خط ولایت به نحو شایسته ایفا کنیم.
وی در ادامه گفت‌وگو با فارس، مردم شهرستان سقز را مردمانی با روحیه انقلابی و پایبند به مبانی ناب اسلامی معرفی کرد و ادامه داد: در این دوره از انتخابات نیز شاهد حضور حداکثری مردم ولایت‌مدار این شهرستان در پای صندوق‌های رأی خواهیم بود.
فرماندار سقز در پایان با اشاره به آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات در 12 اسفند ماه سال‌جاری در این شهرستان، تصریح کرد: یکبار دیگر حماسه حضور مردم در انتخابات در تاریخ پر افتخار این مرز و بوم ماندگار خواهد شد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول