اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مریوان خبرداد:

ایجاد 126 شعبه برای برگزاری انتخابات امسال در مریوان

خبرگزاری فارس: فرماندار مریوان از ایجاد 126 شعبه به منظور جمع‌آوری آرای مردم در نقاط شهری و روستایی این شهرستان خبرداد.

ایجاد 126 شعبه برای برگزاری انتخابات امسال در مریوان
عبدالله رشیدی‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار داشت: در حال حاضر و در پیش‌بینی‌های اولیه،  بیش از 126 شعبه شامل 64 شعبه ثابت و 62 شعبه سیار برای برگزاری انتخابات در این شهرستان در نظر گرفته شده است.
وی با تاکید بر اینکه مردم و مسئولان شهرستان مریوان با انجام هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی لازم آماده برگزاری انتخاباتی سالم و مردمی هستند، اظهار داشت: این شهرستان به دلیل دارا بودن موقعیت و شرایط خاص مرزی همواره کانون توجه دشمنان انقلاب در خصوص میزان حضور مردم در عرصه‌های انتخاباتی بوده است.
فرماندار مریوان خاطرنشان کرد: با توجه به این موضوع ضروری است مردم و مسئولان ضمن درک این شرایط با همدلی و اتحاد خود فضای مطلوب و مناسبی ایجاد کرده تا زمینه برگزاری هرچه باشکوه‌تر این انتخابات مهیا شود.
رشیدی‌پور تصریح کرد: با توجه به رایانه‌ای برگزار شدن قسمتی از انتخابات این دوره، همه امکانات دستگاه‌های اجرایی استان بسیج شده و امیدواریم با کمترین مشکل شاهد برگزاری انتخابات با حضور مردم باشیم.
فرماندار مریوان تصریح کرد: در راستای جلب مشارکت مردم، شناسایی معتمدان در قالب هیئت‌های نظارت بر انتخابات شهرستان نیز به انجام رسیده است.
رشیدی‌پور در پایان از مردم خواست تا با اطمینان خاطر از برگزاری مناسب انتخابات، همانند گذشته حضور پرشوری در پای صندوق‌ها داشته باشند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول