اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل موسسه خیریه فاطمه الزهرا (س) تفت:

330 معلول و سالمند در آسایشگاه تفت نگهداری می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل موسسه خیریه فاطمه الزهرا (س) تفت گفت: در حال حاضر 330 معلول و سالمند در این آسایشگاه نگهداری می‌شوند.

330 معلول و سالمند در آسایشگاه تفت نگهداری می‌شوند
عباس قربانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد با بیان اینکه معلولان و سالمندان نیز بخشی از اقشار جامعه به شمار می‌روند، اظهار داشت: در حال حاضر 330 معلول و سالمند در این مرکز خیریه نگهداری می‌شوند.
وی تعداد کودکان عقب‌مانده ذهنی مقیم این مرکز را 94 کودک اعلام کرد و بیان داشت: 52 بیمار مزمن روانی نیز در این مرکز به صورت شبانه‌روزی خدمات دریافت می‌کنند.
قربانی تعداد سالمندان این مرکز را 184 نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد 119 سالمند زن و 65 سالمند مرد هستند.
این مسئول با اشاره به فعالیت کارگاه حرفه‌آموزی معلولان و مددجویان بهزیستی در این مرکز گفت: به طور متوسط 50 کارآموز اعم از معلولان، سالمندان، عقب‌ماندگان ذهنی در این کارگاه آموزش می‌بینند.
وی خاطرنشان کرد: این کارگاه در رشته‌های خیاطی، طراحی روی آینه، چرم‌دوزی، معرق، کامپیوتر، نقاشی، تفریح درمانی، قالی‌بافی و طراحی پارچه به معلولان و مددجویان زیرپوشش بهزیستی آموزش می‌دهد.
مدیرعامل موسسه خیریه فاطمه ‌الزهرا(س) تفت با اشاره به محوطه‌ سازی فضای آسایشگاه عنوان کرد: 13 هزار مترمربع از فضای آسایشگاه با هزینه‌ای بالغ بر 272 میلیون تومان در دست اجراست.
به گزارش فارس، موسسه نیکوکاری فاطمه الزهرا(س) تفت در سال 76 با انتقال 54 کودک عقب مانده ذهنی به مجتمع راه‌اندازی شد و در حال حاضر به 330 نفر مددجو شامل سالمندان زن و مرد، بیماران روانی مزمن مرد و کودکان عقب مانده ذهنی به صورت شبانه‌روزی خدمات می‌دهد.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول