اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

شهردار تبریز:

سالمندان تبریز برای دریافت کارت منزلت ثبت نام کنند

خبرگزاری فارس: شهردار تبریز گفت: سالمندان شهر تبریز برای دریافت کارت منزلت و استفاده بهینه از امکانات و تسهیلات این کارت‌ها ثبت‌نام کنند.

سالمندان تبریز برای دریافت کارت منزلت ثبت نام کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از  روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین اظهار داشت: شهرداری تبریز در سال‌های اخیر در کنار اجرای پروژه‌های زیربنایی برای عمران و آبادانی شهر، توجه به کارهای فرهنگی و تکریم از اقشار مختلف جامعه را جزو برنامه‌های اجرایی خود قرار داده است.
وی با اعلام اینکه سالمندان  اصلی‌ترین سرمایه‌های اجتماعی هستند، تاکید کرد: ما باید از این سرمایه‌های اجتماعی برای حفظ هویت دینی، ملی و انتقال فرهنگ گذشته به نسل‌های جدید استفاده کنیم.
شهردار تبریز همچنین با اشاره به صدور کارت منزلت توسط شهرداری تبریز به سالمندان این شهر گفت:
شهرداری تبریز با هدف حفظ شان، منزلت و تکریم سالمندان اقدام به ثبت نام از سالمندان بالای 60 سال شهر تبریز کرده و این عزیزان  با ارائه  این کارت می‌توانند از خدمات مختلف شهرداری به طور رایگان برخوردار شوند.
وی در ادامه سخنان خود توجه به حل مسائل و مشکلات  همه اقشار جامعه مخصوصا سالمندان را از اولویت‌های اساسی شهرداری تبریز در سال‌های اخیر اعلام و خاطرنشان کرد: توزیع عادلانه خدمات و امکانات شهری در بین تمام قشرهای جامعه، به منظور پاسخگویی به مطالبات شهروندان در رأس برنامه‌های شهرداری قرار دارد که در این میان تامین و توسعه امکانات و زیرساخت‌های  رفاهی سالمندان از اهمیت و اولویت ویژه‌ای برخوردار است.
شهردار تبریز از همه سالمندان شهر تبریز خواست تا با مراجعه به سایت شهرداری تبریز نسبت به ثبت نام و بهره‌مندی از امکانات کارت منزلت اقدام کنند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول