اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط مدیرکل دفتر بانوان کرمانشاه صورت گرفت؛

اهدای کتاب به مرکز نگهداری بانوان سالمند کرمانشاه

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری کرمانشاه از مرکز نگهداری بانوان سالمند این استان بازدید کرد و تعدادی کتاب به این مرکز هدیه داد.

اهدای کتاب به مرکز نگهداری بانوان سالمند کرمانشاه
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، نسرین بهادری پیش از ظهر امروز از مرکز نگهداری مهر نیکان بانوان سالمند که زیر نظر سازمان بهزیستی استان قرار دارد، بازدید کرد.
در این بازدید بهادری ضمن گفت‌وگو با مدیر روابط عمومی سازمان بهزیستی استان و مدیر این مرکز در جریان امور این مرکز قرار گرفت.
مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری کرمانشاه همچنین در جمع بانوان سالمند حضور یافت و از نزدیک با آن‌ها دیدار و گفت‌وگو کرد و سالمندان به بیان توقعات و نیازهای خود پرداختند.
براساس این گزارش، بهادری در این دیدار پس قرار گرفتن در جریان فعالیت‌ها و با بررسی وضعیت سالمندان از کیفیت و سطح خدمات ارائه شده توسط بهزیستی در مرکز نگهداری بانوان سالمند ابراز رضایت کرد.
مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری کرمانشاه در این دیدار تعدادی کتاب برای مطالعه سالمندان در اختیار این مرکز قرار داد و گفت: مسئولان این مرکز می‌توانند درخواست‌های خود را برای ارتقای سالمندان زیر پوشش با مرکز امور بانوان استانداری در میان بگذارند.
گفتنی است این مرکز پنج سال است که دایر شده و با ارائه خدمات به بیش از 50 بانوی سالمند، در بهبود سطح زندگی آن‌ها و کاهش افسردگی بانوان نقش بسزایی داشته باشد.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول