اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بهزیستی استان بوشهر خبر داد:

ارائه خدمات ویزیت در منزل به سالمندان بوشهر

خبرگزاری فارس: معاون بهزیستی استان بوشهر از ارائه خدمات ویزیت در منزل به 60 سالمند بوشهری خبر داد.

ارائه خدمات ویزیت در منزل به سالمندان بوشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، اکرم فرهادی عصر امروز در کارگاه آموزشی ساخت وسایل کمک توانبخشی در محل مرکز علمی - کاربردی بهزیستی استان بوشهر در برازجان اظهار داشت: بهزیستی استان بوشهر در راستای ارائه خدمات بهینه به افراد تحت پوشش تلاش و فعالیت چشمگیری داشته و از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است.
وی افزود: ارائه خدمات بهینه به جامعه هدف و حمایت از اقشار ضعیف و ناتوان استان بوشهر از مهم‌ترین اولویت‌های این سازمان در سال جاری است.
معاون بهزیستی استان بوشهر با بیان اینکه بیش از 1200 سالمند در استان بوشهر شناسایی شده خاطرنشان کرد: حدود 90 سالمند استان در مراکز ویژه سالمندان نگهداری می‌شوند و خدمات لازم به این عزیزان ارائه می‌شود.
فرهادی از ارائه خدمات ویزیت در منزل به 60 سالمند بوشهر خبر داد و تصریح کرد: خدمات رایگان ویزیت در منزل توسط سازمان بهزیستی و با همکاری مرکز جامع سالمندان ارائه می‌شود.
کارشناس توانبخشی بهزیستی استان لرستان و مدرس این دوره آموزشی نیز گفت: وسایل کمک توانبخشی نقش بسیار مهمی در بازتوانی افراد معلول دارند و بسیاری از این وسایل با روش‌های ساده و با امکاناتی که در محل زندگی افراد معلول وجود دارند قابل تهیه است.
مصطفی سراج افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی بمنظور آگاهی خانواده‌ها، کارشناسان توانبخشی و افراد معلول ضروری است و استفاده بهینه از وسایل و نحوه برخورد با معلولان علاوه بر پیشگیری از آسیب به فرد کمک کننده و معلول، استقلال آنان را نیز افزایش خواهد داد.
وی هدف این گونه دوره‌ها را شیوه مداخله در نظام‌های اجتماعی از جمله خانواده به‌منظور ارتقاء توانمندسازی معلولان دانست.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان دشتستان نیز برگزاری این گونه کارگاه‌ها را در راستای توانمندسازی و افزایش آگاهی معلولان و رفع نیازهای روزمره آنان از طریق یادگیری چهره به چهره در طرح توانمندسازی مبتی بر جامعه در جامعه روستایی دانست .
علیرضا هوشیار افزود: امید است این دوره‌ها بتواند در راستای ساخت وسایل کمک توانبخشی از امکانات ابتدایی، تاثیر بسزایی داشته باشد.
انتهای پیام/ر30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول