اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی اعلام کرد:

شرایط صدور معافیت تحصیلی دانشجویان پیام نور

خبرگزاری فارس: معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی گفت: دانشجویان دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام‌نور فقط با شرکت در آزمون سراسری دانشگاه‌ها و قبولی در آن می‌توانند از معافیت تحصیلی بهره‌مند شوند.

شرایط صدور معافیت تحصیلی دانشجویان پیام نور
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس آذربایجان شرقی، حیدر دلدار اظهار کرد: شرط اصلی صدور معافیت تحصیلی از سوی سازمان وظیفه عمومی برای دانشجویان، شرکت در آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی که از طریق سازمان سنجش اعلام می­شود، است.
وی در ادامه گفت: دانشجویان متقاضی دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام‌نور در صورت شرکت در آزمون‌های مورد تایید سازمان سنجش و قبولی در آن، جزو پذیرفته شدگان دانشگاه پیام نور هستند که در این صورت با دارا بودن سایر شرایط، واحدهای این دانشگاه مجاز به ثبت‌نام اولیه آنان بوده و این دسته از قبول شدگان را با برگ مربوط به منظور اخذ مجوز ثبت‌نام قطعی به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) ارجاع می‌کنند. 
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی گفت: برای مدت دانش پذیری معافیت تحصیلی صادر نخواهد شد و این‌گونه دانشجویان در صورت پذیرفته شدن در آزمون سراسری دانشگاه پیام‌نور و به شرط نداشتن غیبت مجاز به ثبت نام بوده و برای آنان از سوی سازمان وظیفه عمومی معافیت تحصیلی صادر می‌شود.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول