اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان فارس:

مدرک دانشگاه پیام نور معتبر است

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع نمایندگان استان فارس گفت: در عین حال صحبت‌های برخی از همکاران ما در مجلس در مورد مدرک دانشگاه پیام نور، این دانشگاه از معتبرترین دانشگاه‌ها است.

مدرک دانشگاه پیام نور معتبر است
به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، محمدرضا رضایی بعد از ظهر امروز در مراسم جشن دانش‌آموختگی 350 نفر از دانشجویان دانشگاه پیام نور جهرم با بررسی وضعیت این دانشگاه اظهار داشت: در عین حال اظهار نظرهای بعضی همکاران ما در مجلس، دانشگاه پیام نور یکی از معتبرترین دانشگاه‌ها است.
وی با بیان اینکه مدرک دانشگاه پیام نور معتبر است افزود: توسعه مراکز آموزش عالی یکی از شاخصه‌های توسعه یافتگی در هر کشوری است.
رئیس مجمع نمایندگان فارس با بیان اینکه هرچه مراکز آموزش عالی را توسعه دهیم یعنی به سوی توسعه یافتگی حرکت کرده‌ایم، گفت: دانشگاه پیام نور از جمله مراکز آموزش عالی است که برای توسعه زیرساخت‌های توسعه یافتگی کشور خوب حرکت می‌کند.
محمد قناعتیان سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز جهرم نیز در این مراسم طی سخنانی با اشاره به فرمایش امام علی (ع) در مورد علم‌آموزی ابراز داشت: علم انسان را پاسداری می‌کند در حالی که انسان باید مال را پاسداری کند.
وی تصریح کرد: یکی از علل رکود جوامع بشری آن است که دانشمندان یک جامعه نتوانند اظهار نظر کنند و جلو کج روی‌ها را بگیرند در حالی که ثروتمندان عقاید باطل خود را منتشر می‌کنند.
قناعتیان فارغ‌التحصیلی را یک پایان و همزمان شروع یک آغاز جدید معرفی کرد و دانشجویان دانشگاه پیام نور را در مقایسه با دیگر دانشگاه‌ها کم‌نظیر و حتی بی‌نظیر توصیف کرد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول