اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون حقوقی وزیر فرهنگ و ارشاد؛

مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد استان سمنان معرفی شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با حضور معاون حقوقی و امور مجلس وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شد.

مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد استان سمنان معرفی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، ظهر امروز با برگزاری مراسمی با حضور حجت‏الاسلام سیدعلی‏اکبر مسعودپور معاون حقوقی و امور مجلس وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدرضا سوقندی به عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان معرفی شد.
این مراسم با حضور خلخالی معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان، حجت‏الاسلام احمدپناهی امام جمعه موقت سمنان، عموزاده و مرادی مدیران کل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، همتیان فرماندار سمنان، مدیرکل امور اجتماعی استانداری سمنان، هنرمندان استان سمنان، اصحاب رسانه و سایر مسئولان این استان برگزار شد.
در این مراسم با اهدای لوحی از سوی حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، از زحمات امیرعلی عموزاده که به مدت 5/3 سال در سمت مدیرکلی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان به فعالیت پرداخته، تقدیر شد.
در این مراسم با اهدای لوحی از سوی استاندار سمنان از زحمات مدیرکل قبلی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان تقدیر به عمل آمد.
همچنین با حکم حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدرضا سوقندی به عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان معرفی شد.
محمدرضا سوقندی پیش از این به مدت 5/6  درصد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی بوده است.
در این مراسم که در فرهنگسرای کومش سمنان برگزار شد، یکی از هنرمندان برجسته استان سمنان به نمایندگی از هنرمندان این استان و یکی از اساتید به نمایندگی از جامعه دانشگاهی استان سمنان به ایراد سخنرانی پرداختند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول