اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اسبق اداره‌کل فرهنگ و ارشاد هرمزگان:

نیازهای سخت‌افزاری فرهنگ و ارشاد رفع شده است

خبرگزاری فارس: سرپرست اسبق اداره کل فرهنگ و ارشاد هرمزگان گفت: از آغاز دولت نهم تاکنون بخش اعظمی از نیازهای سخت‌افزاری حوزه فرهنگ و ارشاد هرمزگان برطرف شده است.

نیازهای سخت‌افزاری فرهنگ و ارشاد رفع شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، انوشیروان پیشدار شامگاه دوشنبه در حاشیه آئین تودیع و معارفه مدیران کل فرهنگ و ارشاد هرمزگان با بیان اینکه این حوزه، حوزه وسیعی است، اظهار داشت: ایجاد هماهنگی در این حوزه کاری بس دشوار است که مدیر کل سابق ارشاد هرمزگان توانست با ایجاد هماهنگی در بین بخش‌های مختلف به اذعان بسیاری از دست‌اندرکاران این بخش عملکرد مناسبی را از خودبه جای بگذارد.
وی در ادامه به فعالیت‌های اداره فرهنگ و ارشاد هرمزگان از ابتدای دولت نهم تاکنون اشاره و افزود: ارتقا درجه حوزه فرهنگ و ارشاد هرمزگان از سه به یک به عنوان دستاوردی مهم برای این مجموعه محسوب می‌شود که این امر تنها با تلاش مسئولان و دست‌اندرکاران این بخش محقق شده است.
سرپرست سابق اداره کل فرهنگ و ارشاد هرمزگان ادامه داد: نباید فراموش کرد که در حوزه‌ای که تمامی حوزه‌ها باید به اندازه خود مورد توجه قرار گیرند به دست آوردن موفقیت‌های زیاد امری دشوار خواهد بود.
پیشدار با بیان اینکه از ابتدای دولت نهم تاکنون در حوزه‌های مختلف فرهنگ و ارشاد هرمزگان کارهای زیادی شده است، ابراز داشت: می‌توان به جرات ادعا کرد که حوزه فرهنگ و ارشاد استان در حوزه سخت‌افزاری مشکل آنچنانی ندارد.
وی با بیان اینکه مدیر جدید فرهنگ و ارشاد هرمزگان باید راه هموار شده را ادامه دهد، افزود: یکی از بزرگترین کارهایی که در سال‌های اخیر در هرمزگان محقق شد تدوین و تصویب سند توسعه فرهنگی استان بود که مسئولان این حوزه در صورت حرکت در مسیر این سند مطمئنا موفقیت‌های زیادی را به دست خواهند آورد.

* روحانی بودن بنده سبب محدود شدن برخی از حوزه‌ها نخواهد شد
همچنین حجت‌الاسلام علی مریدی مدیر کل جدید اداره فرهنگ و ارشاد هرمزگان نیز در ادامه با بیان اینکه عملکرد مدیر کل سابق این اداره سبب رفع بسیاری از چالش‌ها و مشکلات شده است، ابراز داشت: خیلی‌ها نظرشان این است که وقتی یک روحانی در راس اداره فرهنگ و ارشاد قرار می‌گیرد برای برخی از حوزه‌ها محدودیت‌هایی پیش می‌آورد که باید بگوئیم بنده بنابر وظیفه کاری و در حد توان سعی خواهم کرد زمینه فعالیت تمام بخش‌ها را فراهم آورم.
یادآور می‌شود پس از جابجائی مدیر کل سابق فرهنگ و ارشاد هرمزگان، انوشیروان پیشدار به مدت سه ماه به عنوان سرپرست این اداره کل فعالیت داشت.
همچنین حجت‌الاسلام مریدی‌زاده به عنوان مدیر کل جدید ارشاد از طرف وزیر فرهنگ و ارشاد حکم خود را دریافت کرد.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول