اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌ سه‌گانه استان اصفهان:

سوءتفاهم‌ها با معاونت ورزش برطرف شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌ سه‌گانه استان اصفهان گفت: در چند وقت اخیر مشکلات به وجود آمده بین این هیئت و معاونت اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان به طور کامل برطرف شده است.

سوءتفاهم‌ها با معاونت ورزش برطرف شد
رضا رهنما امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: به طور حتم در صورتی که اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان از نظر مالی مشکلی نداشت، بودجه‌های لازم در اختیار هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان اصفهان قرار می‌گرفت.
وی با بیان اینکه از مبلغ 25 میلیونی تفاهم‌نامه منعقده بین هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان اصفهان و اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان تنها شش میلیون تومان در اختیار این هیئت قرار گرفته شده است، تصریح کرد: هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان اصفهان سه چهارم تعهدات کاری خود را در برابر اداره کل انجام داده است.
رئیس هیئت ورزش‌ سه‌گانه استان اصفهان تاکید کرد: مطالباتی را از ذوب‌آهن اصفهان برای برگزاری دوره‌های خاص این شرکت خواستار هستیم که در صورت تحقق این امر بخشی از مشکلات هیئت برطرف می‌شود و برای برطرف شدن سایر مشکلات مالی هیئت نیز به کمک‌های اداره کل ورزش و جوانان امیدوار هستیم.
وی در مورد برنامه‌های آتی هیئت سه‌گانه استان اصفهان با اشاره به اینکه تغییراتی در فدراسیون در حال انجام است، تاکید کرد: به این دلیل برنامه‌های فدراسیون و هیئت‌های ورزش سه‌گانه  نامشخص است.
رهنما افزود: در هفته آینده جلسه‌ای را با معاونت ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان مبنی بر ارائه گزارش عملکرد هیئت ورزش‌های سه‌گانه برگزار می‌کنیم.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول