اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف محمودآباد خبر داد:

احداث مجموعه ورزشی به نام موقوفات در محمودآباد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه محمودآباد از احداث مجموعه ورزشی به نام موقوفات این شهر در نزدیکی خشت سر خبر داد.

احداث مجموعه ورزشی به نام موقوفات در محمودآباد
جعفر صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در محمودآباد اظهار داشت: طرح جامع ساخت و گسترش امامزاده قاسم در کشور به تصویب رسیده و با توجه به اینکه در حیاط این امامزاده دو مدرسه وجود دارد، که اجرای این طرح تا پایان سال تحصیلی جاری متوقف می‌ماند.
وی ابراز داشت: 5 هزار متر زمین در کمربندی غربی در اختیار آموزش و پرورش قرار می‌گیرد و یک خیر نیز ساخت این دو مدرسه را قبول کرده است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه محمودآباد با بیان اینکه زمینی در نزدیکی خشت سر در حال خریداری است، تصریح کرد: با خرید این زمین قرار است مجموعه ورزشی به نام موقوفات در اینجا احداث شود و درآمد حاصل از آن برای مصارف موقوفه‌های شهرستان هزینه شود.
این مسئول اضافه کرد: در نظر داریم که در این مجموعه ورزشی یک سالن چند منظوره، زمین چمن مصنوعی، سالن استخر بنا کرده و چند اقدام دیگر ورزشی و فرهنگی نیز انجام دهیم.
صفری هدف از احداث این مجموعه را کمک به اشاعه ورزش در بین جامعه دانست و ابراز امیدواری کرد؛ با این اقدام از محل درآمد موقوفه‌ها انجام می‌شود امیدواریم جوانان شهر محمودآباد دارای یک مجموعه ورزشی بی‌نظیر شوند.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول