اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس فارس خبر داد:

انهدام باند سرقت مسلحانه طلا در فارس

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس فارس گفت: باند سرقت مسلحانه طلا در این استان با دستگیری پنج سارق از سه استان کشور منهدم شد.

انهدام باند سرقت مسلحانه طلا در فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سیروس سجادیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این سارقان از استان‌های فارس، خوزستان و اصفهان بوده‌اند، اظهار داشت: اوایل آذر ماه جاری سرقت مسلحانه‌ای در بخش بیضا رخ داد که سارقان با استفاده از کلاه‌گیس زنانه و اسلحه کلاش اقدام به سرقت 5،8 کیلو گرم طلا کردند.
فرمانده انتظامی استان فارس افزود: با انجام طرح‌های عملیاتی و پیشگیرانه راه‌های خروجی و ورودی محل سرقت مورد کنترل قرار گرفت که بعد از 45 دقیقه خودرو سارقان شناسایی شد و بعد از تعقیب و گریز این خودرو به دره سقوط کرد.
این مقام انتظامی اضافه کرد: دو نفر از سارقان همراه این خودرو سقوط کردند و مابقی در هشت ساعت بعد شناسایی و دستگیر شدند.
وی تصریح کرد: طی 14 ساعت سارقان دستگیر و طلاهای سرقتی کشف و ضبط شد.
سجادیان بیان کرد: این سارقان با هماهنگی مراجع قضایی به پلیس آگاهی این استان ارجاع شدند که پس از بازجویی‌های فنی به دیگر سرقت‌های خود از جمله سرقت از طلافروشی‌های اصفهان و سرقت دو سال گذشته شیخ علی چوپان شیراز اعتراف کردند.
وی با اشاره به اینکه این افراد به سرقت دو بانک نیز اعتراف کردند، ابراز داشت: تمام سرقت‌ها در طلافروشی‌های استان فارس جز طلافروشی چهارراه سینما سعدی شیراز کار این باند بوده است.
رئیس پلیس استان فارس خاطرنشان کرد: افراد این باند اقدام به سرقت بانک‌های ملت شعبه امیرکبیر، ملت شعبه قدوسی، تجارت شعبه آرین و سپه شعبه میدان احسان شیراز کرده که نافرجام بوده است.
این مقام انتظامی با بیان اینکه سن سارقان بین 25 تا 37 سال است، تصریح کرد: افراد این باند اقدام به سرقت 10 طلافروشی، چهار بانک و پنچ خودرو کرده‌اند.
فرمانده انتظامی استان فارس در مورد آدم‌ربایی اخیر نیز گفت: این آدم‌ربایی یکی از فجیع‌ترین و سخیف‌ترین نوع آدم‌ربایی هم در آدم‌ربایی و هم در قتل بوده است که پس از قتل مهدی رئیس که توسط این فرد ربوده شده بود، قاتل دستگیر شد.
 وی ادامه داد: اما هنوز پرونده این فرد در حال تکمیل است که تاکنون سه مورد آدم‌ربایی و دو مورد قتل این فرد در استان فارس مشخص شده که در حال رصد جرائم این شخص در شهرهای تهران، کرج و اراک هستیم و طی 10 روز آینده خبر تکمیلی این پرونده آدم‌ربایی اعلام می‌شود.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول