اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی پلیس آذربایجان شرقی خبر داد:

درگیری خونین منجر به قتل در تبریز

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی پلیس آذربایجان شرقی گفت: طی یک درگیری خونین در تبریز یک نفر به قتل رسید که شش نفر در این رابطه دستگیر شدند.

درگیری خونین منجر به قتل در تبریز
صمد فرامرزی امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: پس از وصول پرونده نزاع و درگیری منجر به قتل توسط کلانتری 20 تبریز به اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان اقدامات و تلاش های گسترده برای شناسایی افراد حاضر در درگیری و نقش هر کدام در آن ماجرا آغاز شد.
وی افزود: در این درگیری یک نفر کشته و دو نفر دیگر نیز مصدوم شده بودند که مقتول با هویت اکبر 25 ساله که در اثر جراحات متعدد توسط ضارب و به وسیله چاقو به قتل رسیده بود به پزشکی قانونی انتقال داده شد و دو نفر مجروح نیز با گماردن نگهبان در بیمارستان بستری شدند.
فرامرزی ادامه داد: با انجام بازجویی از دو مجروح 24 و 25 ساله، شش نفر متهمان متواری به هویت‌های معلوم 23 تا 25 ساله شناسایی هویت شده و آدرس و محل سکونت آنها در نقاط شهر مشخص شد.
وی افزود: با اخذ دستورات قضایی اطلاعات لازم جمع آوری شده و همه حرکات و ارتباطات متهمان تحت نظر قرار گرفت و تعامل بستگان متهمان و معتمدان محل موجب شد یک هفته بعد دو نفر متهمان متواری خود را تسلیم پلیس کنند که در تحقیقات به عمل آمده به شرب خمر و درگیری با چاقو و قمه معترف شدند.
فرامرزی ادامه داد: پلیس با ادامه تحقیقات مخفیگاه چهار نفر متهمان متواری را شناسایی کرد و چهار نفر متهم یکی بعد از دیگری دستگیر یا تسلیم شد و در تحقیقات مستند به مدارک و دلایل علمی وقتی ضاربان دو نفر مجروح و قاتل با صراحت به اتهامات خود معترف شدند پس از بازسازی صحنه با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس روانه زندان شدند.
معاون اجتماعی پلیس آذربایجان شرقی تصریح کرد: حمل سلاح سرد توسط اکثر متهمان و استفاده از آنها به صورت گستاخانه، عدم کنترل از جانب خانواده‌ها و عدم پایبندی به مسائل اجتماعی و اخلاق در این پرونده از نکته‌های قابل تامل و توجه است و خانواده‌ها باید در پیشگیری اجتماعی ایفای نقش کنند و از وقوع چنین جرائم غیر قابل جبران و تلخ جلوگیری کنند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول