اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

توسط همسر و معشوق؛

جوان فومنی به قتل رسید

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی فومن از دستگیری قاتلان مرد جوان 27 ساله فومنی به دست همسر و معشوق او در کمتر از پنج ساعت پس از وقوع قتل خبر داد.

جوان فومنی به قتل رسید
به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، علی صمیمی بعد از ظهر امروز در جلسه نیروی انتظامی این شهرستان به تشریح چگونگی قتل جوان 27 ساله فومنی پرداخت و اظهار داشت: زنی در شهرستان فومن با مشارکت معشوقه‌اش، شوهرش را به قتل رساند و در کمتر از پنج ساعت دستگیر شد.
وی ادامه داد: حدود 48 ساعت قیل در ساعت 1.5 بامداد در پی تماس تلفنی مردمی مبنی بر اینکه مرگی مشکوک در یکی از آپارتمان‌های مسکونی داخل شهر رخ داده است، بلافاصله گروه‌های عملیاتی کلانتری مرکزی به همراه کارآگاهان ویژه رسیدگی به مرگ‌های مشکوک در صحنه حاضر شده و به بررسی موضوع پرداختند.
این مسئول افزود: گروه‌های عملیاتی و کارآگاهان در تحقیقات مقدماتی خود متوجه اظهارات زن 21 ساله همسر مقتول شدند که ادعا می‌کرد به هنگام خواب شخص غریبه‌ای به داخل خانه آمده و با وارد کردن ضربه‌ای با جسم سخت وی را بیهوش کرده و پس از به هوش آمدن متوجه مرگ شوهرش و سرقت النگو و گردنبندش شده است.
وی اضافه کرد: کارآگاهان با مشاهده کبودی روی صورت زن و به‌هم ریختگی مصنوعی خانه و دیگر آثار موجود، پی‌بردند که رازی در مرگ این مرد 27 ساله وجود دارد.
صمیمی با بیان اینکه کارآگاهان این زن را برای بررسی دقیق در اجرای دستور مقام قضایی و انجام تحقیقات بیشتر به اداره آگاهی انتقال دادند، اذعان داشت: کارآگاهان تحقیقات علمی خود را آغاز کردند و در این تحقیقات با تناقض گویی‌های متعدد وی مواجه شدند.
وی با اشاره به اینکه زن مذکور مجبور به اعتراف شد، ابراز داشت: این متهم در بازجویی پلیس راز این قتل را فاش کرد.
فرمانده نیروی انتظامی فومن درباره اظهارات زن افزود: زن مقتول اعتراف کرد که  ابتدا شیرموز آغشته به قرص‌های خواب‌آور را به شوهرش داده و پس از به خواب رفتن عمیق، معشوقه 33 ساله‌اش را به خانه فرا خوانده و با مشارکت هم با یک رشته طناب او را به قتل رسانده‌اند.
وی با بیان اینکه تمام بررسی‌ها در کمتر از پنج ساعت به نتیجه رسیده است، یادآور شد: این تلاش‌ها با همیاری و نقش مؤثر دادستان شهرستان فومن که در تمام مراحل پا به پای ماموران بوده، انجام گرفته است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول