اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر امسال؛

پروژه 52 واحدی مسکن مهر آمل به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان آمل گفت: در دهه فجر امسال پروژه 52 واحدی مسکن مهر دابودشت آمل به بهره‌برداری می‌رسد.

پروژه 52 واحدی مسکن مهر آمل به بهره‌برداری می‌رسد
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، سید اسماعیل علوی ظهر امروز در نشست بررسی وضعیت پروژه‌های مسکن مهر این شهرستان گفت: مسکن مهر در بخش روستاهای آمل نیز با پیشرفت خوبی همراه بوده و همپای شهر توانسته گام‌های موثری در خانه‌دار شدن مردم بردارد.
وی تصریح کرد: در راستای مسکن مهر روستایی پروژه 240 واحدی شهر دابودشت در چهار بلوک طراحی شد که فونداسیون آن ریخته شده و کل ستون و فلزات آن در حال پایه‌ریزی است.
علوی با اشاره به بانک عامل این طرح یادآور شد: برای این طرح حدود 2 میلیارد و 400 میلیون ریال از سوی بانک مسکن تسهیلات پرداخت شده است.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان آمل با اعلام اینکه کار ساخت پروژه 52 واحدی مسکن مهر روستایی شهر دابودشت به پایان رسیده، گفت: شرکت گاز باید با انتخاب پیمانکار، گاز این واحدها را تامین کند و ما هم‌اکنون منتظر حفاری و نصب لوله گاز هستیم تا در دهه فجر امسال با حضور مسئولان ارشد مسکن و شهرسازی کشور این مسکن مهر افتتاح شده و متقاضیان در آن سکونت پیدا کنند.
وی با تاکید اینکه باید نصب لوله‌های آب و گاز برای مسکن‌های مهر در اولویت باشد، تصریح کرد: ادارات و نهادهای دولتی این شهرستان برای احداث مسکن مهر بیشترین همکاری را با یکدیگر دارند.
علوی با اشاره به دیگر پروژه‌‌های مسکن مهر روستایی این شهرستان یادآور شد: پروژه‌های 36 واحدی رینه و پنج واحدی گزنگ لاریجان مرحله دوم وام خود را از بانک عامل دریافت کردند همچنین کار اسکلت این واحدها به پایان رسیده و هم‌اکنون به علت سرما در لاریجان ادامه روند ساخت آن به آینده موکول شد.
وی اضافه کرد: پروژه 132 واحدی پامچال این شهرستان اخیرا به جمع پروژه‌های مسکن مهر درآمده که امیدواریم در سال 1391 به بهره‌برداری برسد.
علوی همچنین در مورد پروژه 180 واحدی دابودشت ادامه داد: اسناد این مورد نیز برای بانک مسکن ارسال شده و در سهمیه‌بندی جدید این بانک، جزء 2 هزار واحد پرداخت تسهیلات درآمده است.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان آمل با اشاره به پروژه‌های ساخت و ساز روستایی این شهرستان ابراز داشت: از سوی این اداره 15 هزار و 339 نفر به بانک‌های عامل معرفی شدند که 14 هزار و 284 نفر با بانک‌ها قرارداد منعقد و 13 هزار نفر نیز پایان کار دریافت کردند.
علوی در پایان اذعان داشت: از بین تعداد 4 هزار و 750 سهمیه اخیر معرفی به بانک‌های عامل برای دریافت تسهیلات ساختمان، تعداد 3 هزار سهمیه تنها برای بانک مسکن بوده است.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول