اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی ایلام:

مشکلات حواشی مسکن مهر در ایلام برطرف شود

خبرگزاری فارس: معاون اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت: مشکلات حواشی ساخت و واگذاری مسکن مهر در ایلام برطرف شود.

مشکلات حواشی مسکن مهر در ایلام برطرف شود
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، طاهر پیری ظهر امروز در جمع تعاونی‌های مسکن مهر کارکنان دولت در ایلام اظهار کرد: برخی از اعضای مسکن مهر در ایلام با مراجعه به دستگاه‌های مختلف مشکلاتی را مطرح کرده که رفع آنها بر عهده دستگاه‌ها نیست.
وی ادامه داد: مشکلاتی مانند اجاره دادن مالکان واحدهای مسکن مهر به دیگران، موضوع استفاده از مصالح ساختمانی در سازه و... که باید این موضوعات توسط تعاونی‌ها برطرف شود.
این مسئول اضافه کرد: اکنون برخی از واحدهای مسکن مهر احداث شده در ایلام نیازمند تسریع در روند تکمیل هستند که باید مورد عنایت ویژه قرار گیرد.
پیری تصریح کرد: بر این اساس تعاونی‌ها و اتحادیه‌های مربوطه باید در این راستا تلاش بیشتری کرده تا این مشکلات بر طرف شود.
معاون اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت: این دستگاه اجرایی نیز تمام توان خود را صرف رفع مشکلات کرده و در این راه تلاش می‌کند.
وی ادامه داد: باید افراد دست‌اندر‌کار ساخت مسکن مهر به حدی کار را پیش ببرند که واحدهای مسکن مهر کارکنان دولت به زودی و به طور کامل واگذار شود.
این مسئول اضافه کرد: استمرار این روند و کندی در عملیات واگذاری واحدها و فقدان اقدام عاجل برای اخذ پایان کار مشکلات فراوانی را به همراه دارد.
پیری تصریح کرد: باید در نخستین فرصت واحدها به افراد ذی‌صلاح واگذار و با ارائه سند به مالکان مشکلات موجود نیز برطرف شود.
معاون اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت: باید اعضای تعاونی‌ها و دستگاه‌های مرتبط با موضوع در روند احداث و تکمیل واحدها همکاری لازم را داشته باشند.
وی ادامه داد: اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان ایلام به سهم خود در راستای رفع مشکلات موجود همکاری لازم را به عمل خواهد آورد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول