اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره مسکن آمل خبر داد:

پیشرفت 70 درصدی واحدهای مسکن مهر آمل

خبرگزاری فارس: رئیس اداره مسکن و شهرسازی شهرستان آمل گفت: از 5 هزار و 200 واحد مسکن مهر شهر آمل حدود 70 درصد پیشرفت کار دارند.

پیشرفت 70 درصدی واحدهای مسکن مهر آمل
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، محسن غفاری ظهر امروز در جلسه بررسی وضعیت مسکن مهر این شهرستان در دفتر فرماندار اظهار داشت: یکی از اقدامات ماندگار دولت طرح مسکن مهر بود که در آمل با پیشرفت خوبی همراه است.
وی ادامه داد: اداره‌های مرتبط با مسکن و شهرسازی در امر مسکن مهر تعامل و همکاری مناسبی را با اجرای این طرح دارند و به موقع کارهای این بخش را انجام دادند تا هیچ وقفه‌ای در روند کار پیش نیاید.
غفاری با اشاره به زیبایی محوطه پروژه‌های مسکن مهر یادآور شد: سعی داریم با فضاسازی و محوطه‌سازی محیط سکونت متقاضیان فضایی شاد و آرام بخش را ایجاد کنیم.
غفاری با بیان اینکه با توجه به وام کم بهره، حدود دو سوم هزینه ساخت مسکن برعهده متقاضیان است، بیان داشت: پیمانکار قبلی مسکن مهر 256 واحدی این شهرستان به علت کم‌کاری خلع ید شده و در حال انتخاب پیمانکار برای این پروژه هستیم.
وی با اشاره به یکی از مشکلات مسکن مهر و قرار داشتن برخی از این پروژه‌ها در حاشیه شهر تصریح کرد: برخی از این پروژه‌ها در کنار روستاهای حریم شهر قرار دارند و در داخل حریم شهرداری دارای طرح‌های هادی مصوب هستند که دهیاران برای صدور پروانه‌شان اقدام می‌کنند البته گاهی اوقات این امر باعث برخی تداخل‌ در صدور پروانه می‌شود.  
وی ابراز امیدواری کرد: پروژه بزرگ 541 واحدی این شهرستان در آینده‌ای نزدیک با حضور یکی از مسئولان ارشد کشور افتتاح شده و کلید آن به متقاضیان تحویل داده شود.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول