اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم هندیجان در مجلس:

اجرای طرح پزشک خانواده در هندیجان معضل است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم هندیجان در مجلس گفت: اجرای طرح پزشک خانواده در هندیجان به یک معضل جدی تبدیل شده است.

اجرای طرح پزشک خانواده در هندیجان معضل است
خلیل حیات‌مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار داشت: با توجه به اجرای طرح پزشک خانواده در برخی از مناطق محروم کشور، استان خوزستان نیز در این راستا اقداماتی را در مناطق محروم و در خور اعمال کرد.
وی افزود: البته این طرح در برخی مناطق با مشکلاتی مواجه شد که نتیجه بی‌توجهی مسئولان به این مهم بوده است.
نماینده مردم هندیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: چگونه می‌توان با ادامه اجرای این طرح در شهرستان هندیجان موجبات نارضایتی شهروندان را دو چندان کرد.
وی اضافه کرد: چرا باید پزشکی که در حال گذراندن طرح خود بوده برای اجرای طرح پزشک خانواده به این مناطق اعزام شود و بدون تجربه به مداوای بیماران با شرایط سخت مشغول باشد.
حیات‌مقدم خاطرنشان کرد: بسیاری از بیماران این منطقه برای گذراندن مراحل درمانی به مناطق همجوار سفر کرده و هزینه‌های گزاف و خطرات راه را متحمل می‌شوند.
وی با بیان اینکه مسئولان مرتبط باید در این خصوص چاره‌ای بیاندیشند، گفت: اجرای این طرح ظلم بزرگی به مردم هندیجان است.
نماینده مردم هندیجان در مجلس شورای اسلامی افزود: مردمی که جوانان خود را طی هشت سال دفاع مقدس تقدیم نظام و انقلاب کردند امروز نباید اینگونه تقدیر و سپاس شوند.
وی با اشاره به اینکه اجرای طرح پزشک خانواده باید در شهرستان هندیجان متوقف شود تصریح کرد: این طرح به یک مشکل جدی برای اهالی روستا و شهر این منطقه تبدیل شده که امیدواریم با حمایت مسئولان به‌زودی در این زمینه اقدامی جدی صورت گیرد.
حیات‌مقدم همچنین عنوان کرد: بی‌مهری مسئولان استان خوزستان به شهروندان این منطقه نارضایتی بسیاری را ایجاد کرده است.
وی با بیان اینکه از مشکلاتی که مردم هندیجان با آن گریبانگیر هستند مشکل بیمه تأمین اجتماعی بوده و این در حالی است که طرح پزشک خانواده این شهرستان نیز مشکلاتی ایجاد کرده خاطرنشان کرد: جای سؤال دارد که هندیجان با زیرساخت‌های ضعیفی که دارد چرا برای اجرای این طرح انتخاب شده است.
نماینده مردم هندیجان در مجلس شورای اسلامی افزود: این طرح باید در شهری اجرا شود که دارای زیر ساخت‌های کامل‌تر و امکانات بیشتری بوده تا مسئولان بیشتر به نتیجه‌گیری دقیق از طرح پزشک خانواده دست یابند.
وی ادامه داد: مردم این منطقه به دلیل محرومیت‌های موجود، با مردم شهرستان‌های دیگر فرق می‌کنند، پزشکان هندیجانی هم کار متخصص، هم کار پزشک عمومی و هم فوق‌تخصص را انجام می‌دهند.
وی نظر خود را در مورد این طرح چنین بیان کرد: به نظر من این طرح کاملاً کارشناسی نشده و آمار گویای این بوده که طرح پزشک خانواده در هندیجان با شکست مواجه شده است.
انتهای پیام/ح10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول